Er zijn echter nog wel wat keuzemogelijkheden
(Zie de poll, graag alleen stemmen als je ook de clinic wil volgen! en dus ook een reactie hier plaatsen.
Zie dat er nu al 2 stemmen zijn en 1 reactie, dus de vraag is nu welke keuze ik serieus moet nemen 
31 Januari 2010 is er weer de bekende oefenwedstrijd in Oud-Gastel (over de wedstrijd zal Gerda later een apart topic aanmaken, dus hier graag geen reacties over de wedstrijd
)De clinic wil ik graag voor de wedstrijd organiseren, dus dat wordt zondag 17 januari en evt een optie voor 24 januari. Als je de 17e doet, heb je er nog een weekend tussen.
De kosten per persoon zijn pas definitief bekend als het aantal deelnemers bekend is, maar zoals in het andere topic gezegd, het is maximaal 45 euro per combi voor 2 uur clinic.
Dus laat weten of je die datum kan (en of je evt de 24e wel zou kunnen als de 17e niet uitkomt) en welke onderdelen je voorkeur hebben!
De clinic zal gegeven worden op Stal Kommers in Halsteren.

. Ik had toen de weersvooruitzichten niet goed gecheckt en er wel van geleerd dat ik de volgende keer bij dreiging niet meer op pad ga.
, ik wil erg graag een clinic rijden, maar niet ten koste van alles. Voor die 40-50 euro heb ik hier ook les
Tis puur voor de ervaring, gezelligheid, afwisseling etc.. Winter is altijd tricky wat dat betreft
. Achteraf bleken die paarden dus niets te hebben maar ik kan je melden dat m'n broek toch wel effe afzakte op dat moment. Om dit soort dingen te voorkomen zal ik over deze clinic heel goed moeten nadenken wat ik ga doen, ik heb Buitenzorg vorige keer een PB gestuurd en verteld wat de problemen zijn van mijn paard bij de hoefsmid en hier ga ik verder niet over discussieren.