He hallo, leuk dat je een foto maakt van mij in mijn stalletje, maarre.. sinds wanneer stoor je me bij het eten?

Ik werd opeens naar een grote stal gebracht, niks mis mee, alleen maar meer eten! Maar eh, baasje? Wat doe je nu? Een foto van mijn klokkenspel maken? Waarom?

Toen kwam er een lieve mevrouw bij me, maar opeens voelde ik een prik en toen werd ik heel erg moe. Die lieve mevrouw en die meneer duuwde me om en ik viel bijna in slaap. Geluukig stond mijn baasje naast me, ze zal wel niet blij zijn met deze foto want je kunt wel zien dat ze net wakker was, en nog een haar lekkere slobbertrui aan had (die deed ze later uit, dat zag er beter uit

En toen ging er een meneer aan mij sjorren en mijn benen opbinden. Even daarna kwam die mevrouw en ging met een soort stinkend spul mijn klokkenspel wassen.

Daar lag ik dan, niet echt lekker. Wat gingen ze in hemels naam doen?

Die meneer en mevrouw gingen naast me zitten en opeens gingen ze in mijn ballen snijden!! Hellup!! Die man kneep zo mijn bal eruit, gelukkig voelde ik het niet..

Toen was mijn bal eruit en ging hij aan de andere beginnen. Kijk maar op de foto. Het was bijna klaar, heb je een zwakke maag? Scrol dan niet door.. }>

Kijk eens, dat is de vangst van vandaag! Nog vrijwilligers die er een soepje van willen trekken? Haha, gelukkig heb ik ze niet zien liggen, dan had ik meteen geweten wat er gebeurt was..
Toen ik wakker werd wilde ik niet dat het baasje foto's van me ging namen want ik zag er niet uit! Als het mooi geheelt is zien jullie het resultaat wel, nu ga ik eerst weer even hinneken naar merries..