Anyway, wat leuke plaatjes van gister met Zen (Sandringham B
) en mij samen een beetje aan het werk. We rijden gewoon een beetje dressuurmatig in de 'achtertuin', geen wedstrijden etc maar lekker samen trainen en proberen allebei het 'perfecte' plaatje na te streven. Dat lukt natuurlijk niet, maar er zitten toch hele fijne stukken tussen waar ik bijzonder trots op ben
We zijn gister veel bezig geweest met lekker 'los' rijden, niet te veel vragen om netjes af te bouwen naar zijn dagje vrij (vandaag dus
). Mijn lichtrijden is echt vrij dramatisch zo nu en dan en om dat te verbeteren doe ik oefeningen tijdens oa verlichte zit (buikspieren aanspannen en dan weer heel langzaam rechtop zitten, wervel voor wervel). Zelf vind ik dat mijn houding wel veel beter is geworden, zeker nu ik weer een dressuurzadel heb.Maar genoeg geklets, geniet van de mooie foto's gemaakt door RianneH (nogmaals bedankt!)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Ik heb mijn foto op sommige foto's 'verkeerd' vast, dat doe ik bewust. Zo kan ik door hele kleine bewegingen te maken Zen weer actief krijgen, voor meer info pb ik wil niet dat het halve topic hier weer over gaat
) bedoel je met verkeerd trouwens heel breed of je vuisten niet rechtop? 
Half verliefd op de kleuren