Whis en ik hebben 3 weken lang mogen genieten van heerlijk weer en nog betere buitenritten in de Ardennen. We zijn nu alweer ff terug maar wou toch de foto's nog laten zien op bokt
Allereerst even kennis maken met de locals

En vervolgens na een paar daagjes bijkomen en wennen op pad!
Dit vind ik een leuke foto:

Stromende riviertjes waren dit jaar geen probleem... (vorig jaar wel een beetje vond Whis
)
Crosseeeeeh! Dit is wel ff veel beter te doen dan in de polder moet ik zeggen

De echte Ardennen, wel grappig de 2 hellingen op de onderstaande foto's zijn in het echt zoveel steiler dan op de foto!
Bergop

En weer bergaf!

Toen waren er een paar locals ontsnapt waarop de boer vraagt of ik (aangezien ik toch een 'cowboypaard' heb) ze even terug wil brengen
Voor Whis was het de eerste keer en voor mij ook, maar wat was het leuk!!! Ze werd er echt ontzettend enthousiast van en we hebben de 3 boefjes mooi in hun eigen stukje terug weten te krijgen!

Samen met vriendjes Afro en Magic op de wei:

Volgens mij had ze het wel naar d'r zin
... M'n droppie 

Ohhhh!!!! Dat ziet er toch wel supergeweldig uit zeg, zo met je eigen paard heerlijk door de ardennen rijden! Wat een supermooie omgeving

Vind het echt leuk hoe iedereen het over de omgeving heeft. Je verwacht het niet als je aan Belgie denkt maar het is gewoon zo'n andere wereld daar in de Ardennen. Ik kan zelf ook echt geen genoeg krijgen van de mooie natuur daar!
Hij gaat alleen niet zo hard op het moment, das voor Whis dan weer niet zo spannend. Oh nee, correctie, hij wil heeeeeeeeeeeel
alleen maar stappen....