Wil je weten wat je te wachten staat? Kijk dan eerst dit topic, zelfde poowns en penny's maar nog iets minder heftig.

Miss_Malfoy @ [ITP] De polder eens verruild voor het bos!
En nu... Ons topic!
Gisteren heb ik samen met iris (irise456 @ bokt) een super dag gehad. Het begon eigenlijk eergister al.
Iris had mij s'avonds opgehaald, omdat je geen betere voorbereiding voor een giga rit kunt treffen, dan de hele nacht niet slapen.

Nou, hoe hou je dat vol?
Hier de ingrediënten:
-Chips
-Tostie met zelfgemaakte bramenjam
-Kat & hond om te kroelen
-Koffie
-Energiedrank
-Fles Smirnoff Ice
-Alledrie de delen van Lord of the Rings!!!

Dat zag er dus zo uit...

De kat.
Iris op de bank (Nee ik wil niet op de foto!)
Nou, s'morgens even wakker worden, opwarmen voor de lange dag, hond uit laten. (Beest was knap nijdig op ons, eerst hem de hele nacht storen en dan om 7 uur gaan wandelen.

Nou, nog even route uitgevogeld met google earth, en toen naar paard nr. 1!
Even wezen poetsen, verzorgen, en toen offcourse een fotosessie.
Al vaker op bokt gestaan, maar toch.
Meet Goldy!

Aangezien Goldy een ernstige peesblessure heeft, en al 18 is, zit het er dik in dat hij nooit meer bereden kan worden. Erg jammer, want hij heeft waarschijnlijk ook artrose, en door regelmatig een bosritje maken bleef hij soepel... Om hem toch bezig te houden, is Iris nu bezig met vrijheidsdressuur!
Hij kan kusjes geven.

Samen... En close up.

Issie niet op op te freten zo knap? En die mooie haflingerbillen...

Hij is om dood te knuffelen.

Even fotogeniek wezen, helaas stelde ik scherp op zijn billen...

Nog een keer zijn knappe hoofdje, en toen gingen we weer... Dag Goldy!
Nouja, en toen was het tijd voor the main event.... Ik had namelijk een super goed plan, aangezien mijn ouders niet thuis waren... Een rit van Zonnemaire naar Zierikzee en weer terug!
Maar uiteraard wel zonder zadel, anders is het veels te saai.

Vraag me niet hoe, maar we zijn niet gevallen. We leven allebei nog, alleen mijn kont doet nu nogal zeer.

"Euh... Ik denk dat we moeten stoppen."

Nou.. onderweg even kiekjes gemaakt, fotograaf (ikke) staat er dus weer eens niet op maar ach...
Iris kan zelfs zonder handen!
Mijn uitzicht...
Toen weer lekker gecrosst, en daarna werden we toch wel stijf, dus even gymnastiek gedaan...
Rekken
En die benen omhoog...
Even draaien nog.
En toen weer even poseren. Iris melig...

Knappe poownie...

Netjes staan.
Romantisch kiekje... Een meisje en d'r poown...

Nouja, en toen... Waren we bij mijn huis. Mijn pennydroom eindelijk uitgekomen... EEN PONY IN ME TUIN!
Chase vond het wel leuk... Gezellig, zo naar binnen, schuur in, gang door, woonkamer door, en hop de tuin in...
Nou daar staat 'ie dan..

Toen wat ruimte gemaakt voor Flame, en die ook de tuin in. Mijn zusje kwam ondertussen van al dat kabaal d'r bed uitgerold, haha wat heb ik gelachen toen ze de tuin in keek. Want daar stond Flame nu ook.

tjaa...
Daar staat een heel gelukkig penny meisje...
Fotogenieke Flame...
Chase en z'n kunstje...
Konijn vond het maar raar...
En toen we allemaal wat gegeten en gedronken hadden, besloten we weer op pad te gaan. Zusje wou wel even foto's maken.

Flame met Iris door de woonkamer.

Ik en Chase bij de voordeur, let niet op hoe kneuzig ik sta en kijk.

Daar gingen we dan, zuslief hield mijn cap nog ff vast.
Ik even gewisseld met Iris...
Iris dan op Chase...

Poseren!

Gezellig naast elkaar.

Hoofdjes...
Om in te lijsten....

Nou, en toen weer naar huis gegaan. Superleuke dag gehad!

Eentje om nooit te vergeten... Rit duurde in totaal 3 uur, en dan nog een half uurtje rusten.
Mijn billen doen aardig zeer van het zitten voor de pc, dus we gaan er een eind aan breien.

Bedankt voor het lezen, ik hoop echt dat je wat achterlaat, en tot ziens, doei!!!