Sorry moet even mijn verhaal kwijt, de ochtend is zo k*t begonnen......
Ik was aan het rijden, moet eerst een stuk door de polder en dan ben ik bij de bak waar ik altijd rijd, ik lekker oefenen, op een gegeven moment verstapt hij zich, dus ik even rustig gestapt en verder gegaan, zag er voor de rest niks aan dus ik dacht dat het echt zo maar verstapt was. Totdat ik weer terug naar huis ging, ik ga dan in de berm galloperen, en stappen en draven op de weg. Ik had een stukje gegalopeerd, en ging daarna stappen, en de weg op. Toen in draf, en dan vind hij het ontzettend leuk om daar in draf even te gaan, dus uitstrekken. En toen........ Begon het. Hij stapte mis
En ging meteen stappen (normaal dwarrelt 'ie door), dus ik eraf, en even proberen te draven, hij zakte compleet door z'n rechtervoorbeen heen. Dus heb ik de laatste km maar naast hem gelopen, in stap is er niks te zien, in draf zakt hij door zn rechtervoorbeen. Dus heb het nu gekoelt, en ga over een uurtje terug om te kijken of het misschien erger is geworden, als het erger is geworden bel ik denk ik de DA.
Het is helaas hetzelfde been dat kreupel is als vorig jaar (toen had hij een trap gehad van een ander paard en is toen 2 weken kreupel geweest).Sorry, maar vind 't echt k*t dus wil eigenlijk geen reactie's zoals "Waarom heb je de DA niet meteen gebeld?" enz. Want ik weet dénk ik zelf wel wat het beste is, en als het erger wordt, dan wordt de DA echt gebeld.
Groetjes,
Evelien
En toen was 't al te laat .......
Vorig jaar ook al...Niet normaal! Maar ik ben er altijd voor m'n beste vriendin...Dat weet je hea?!