Geplaatst: 04-07-09 19:26
Ik volg 't ook op de WDR als ik tijd heb! Eurosport zendt deze week ook enkele springwedstrijden vanuit Aken uit, maar de Duitse verslaggeving heeft toch mijn voorkeur. De livestream heb ik nog niet gebruikt dit jaar, vind het maar een klein beeldje. Misschien kijk ik zo wel even of er iets van de kür wordt uitgezonden op de livestream. Ludger Beerbaum's merrie Gotha heeft trouwens wel mijn aandacht getrokken deze week, ook al was ze nog niet snel genoeg in de barrages; maar wat een super dier is dat, zeg! Ik hoop dat we daar in de toekomst nog meer van zullen gaan horen.
Ik ga in ieder geval kijken of ik morgen weer wat kan volgen. Weet iemand of er nog meer van de Grote Prijs op de (Duitse) TV wordt uitgezonden? Voor zover ik kon zien alleen de 2e omloop rond een uur of 5 's middags... Ik kan natuurlijk de eerste omloop op de livestream kijken als ik daar zin in heb.
weet iemand waar ergens de dressuur kur op muziek te volgen is? op de livestream zenden ze enkel springen uit (waardeloos dus..) Is het op WDR wel te volgen, of dat ook niet?
Snert.... Wij hebben Digitenne, en daar zit helemaal geen WDR op!!!!! Iemand nog een link om het live te kunnen volgen? De stream van site van het CHIO zelf doet het niet bij mij.