Wij vonden het wel leuk om zo onze mooie barokke lusitano hengst Marialva op de foto te zetten, en dit is het resultaat

Hier eentje zonder de jurk…
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ccathalijne schreef:Wauw echt prachtig, dat tuig past precies bij hem!!!
Ik ga wel mee met Mloeser, hij loopt veel en veel te veel in de krul getrokken, op bijna alle fotos.

marialva schreef:nou ga jij dan even terug les nemen als je de betekenis van de loodlijn niet snapt![]()
ik snap hier nooit waarom er altijd zo afgezeken moet worden
Echwel schreef:Wat hangt er voor bit in, lijkt mij vrij scherp..\
Zit hier idd op forum aangespannen dus niet goed denk ik
Foto 7 vind ik zelf geen aangename foto om te zien, scherp bit mond open...

marialva schreef:ccathalijne schreef:Wauw echt prachtig, dat tuig past precies bij hem!!!
Ik ga wel mee met Mloeser, hij loopt veel en veel te veel in de krul getrokken, op bijna alle fotos.
lieve schat kennen jullie mijn paard? nee denk ik niet als je op mn website kijkt zie je dat hij zelfs los en op buitenrit aan lange teugel zo loopt je hoeft er niets voor te doen, zo loopt hij eenmaal en in de krul getrokken loopt hij absoluut niet, buiten dat vraag ik daar geen mening over ik vraag wat jullie van de stijl vinden? en niet hoe jullie vinden hoe dat mijn paard zo loopt .......
ccathalijne schreef:Dan wordt hij waarschijnlijk zoveel tegen de borst getrokken dat hij niet anders is gewend....... Als een paard daar loopt is dat gewoon niet de juiste plek wie er ook op zit.....
gaat er geen lichtje bij jullie branden dat het een lusitano is en die vaak zo lopen??? maar ik hou erover op, ik ken mn paard goed en ik geloof niet dat jullie hem live kennen? zo wel dan zou je het commentaar voor je houden en zou je beter weten
ccathalijne schreef:Dan wordt hij waarschijnlijk zoveel tegen de borst getrokken dat hij niet anders is gewend....... Als een paard daar loopt is dat gewoon niet de juiste plek wie er ook op zit.....
?
vond ie dat niet spannend? hij ziet er zo cool bij uit