. De eerste proef was hij heel fijn, af en toe wel iets tegen mijn hand en het neusje drukte hij er iets uit.. maar dat is al stukke verbetert sinds vorige week! Voor de eerste proef kregen we 185 punten
. De tweede proef was voor mij gevoel gelijk aan de 1ste, alleen was hij iets minder vlot en minder aan mijn been. Hiervoor kreeg ik 169
en helaas zonder commentaar. Jury was daarna al weg. Van Jury nummer 1 kreeg ik te horen dat ik een mooie constante proef had laten zien.Joris is mijn New Forest pony en zijn vader is Rusty. VM is Noordererf Chap. Joris is nu 18 jaar oud en sinds 25maart2006 van mij.. Het is een lieve en brave pony die zijn gewicht in goud waard is
.Waar we op trainen? En wat we nog moeten verbeteren:
Ik zelf moet mijn handen hoger en dichter bij elkaar gaan houden, vroeger reed ik zowat met mijn handen op mijn knieën, dat is dus al erg verbetert (gelukkig!)
Mijn tenen blijven een probleem, ik draai met lopen mijn tenen naar buiten en kan ze zelf niet goed recht houden.
Mijn houding is niet zo als normaal (vooral mijn beenhouding). Heb namelijk voor het eerst op mijn nieuwe zadel gereden en dat was nog even ''zoeken''. Dus dat word: rijden,rijden,rijden.
Joris rijd ik thuis vaak lang en laag en daarna pak ik hem iets op. We zijn vooral bezig met veel overgangen en hem ontspannen en nageefelijk te laten lopen.
Genoeg gepraat, want volgens mij verveel ik jullie er alleen maar mee.
Linkjes zijn ook zeker de moeite waard.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EKKVUDMV.jpg
Indraven.
Voor de proef even wachten en met papa praten (die zich net omdraait
).En dan kan proef 1 Beginnen: (fotos niet opvolgorde)

Even rondje draven door de ring.

En dan op weg na de goede hand
.
Grote volte ofzo???

Halstrekken! En eindelijk hij deed het!

Van hand veranderen middendraf. (neigt meer na de uitgestrekte draf)

Middenstap. Mag veel en veel meer. Maar geloof dat ik hem heer weer iets terug aan het pakken ben (M-E-K )
Proef 2:
Drafje

Van hand veranderen middendraf. (foei mag niet na achtere gaan hangen!)

Hier laat ik hem iets uit elkaar vallen

Altijd blijven lachen

stap, stap, stap

Moe maar voldaan
Even ter vergelijking van vorige week:
In hattem
En nog een keer
Mijn punten waren vandaag niet echt denderend maar heb echt heerlijk gereden en daar gaat het allemaal om
! Ik heb echt genoten van mijn proeven en volgens mij is dat op de meeste fotos ook wel van mijn gezicht af te lezen.
Foto's zijn gemaakt door Jodie (Jodieee@Bokt)! Ze ging om half 6 der bed uit om mij te supporten! Je bent een engel

Niet dat dat slecht was, juist niet. Maar hij loopt hier véél verzamelder en fijner! Wat góed.
, dankje!
Ben ik even blij dat ik niet meer dressuur met Bon, je zou een zeer gewaagde tegenstander voor me zijn
(als ik er 1 kan vinden)