_Esther schreef:Oke mensen nu ben ik even heel boos!
Ik was ff douchen, kom ik terug bij de pony's, er staan sprongetjes in de wei en het nodige poetsmateriaal ligt overhoop.Een jongen die af en toe eens bij de pony's komt zit als een gek te slaan met een zweep achter de pony's. Toen ik buitenkwam legde hij plots alles neer en ging mooi zitten in de wei. eerst ontkende hij zelfs dat hij de sprongen had gezet!Hij had ook vergeten de poort dicht te doen dus de pony's zaten in hun zomerwei waar ze nu niet in mogen. Toen kwam hij plots met het excuus dat hij weg moest
. Ik heb alles mogen opruimen en de pony's zijn nog steeds niet van de schrik bekomen. Hij mag gerust komen, maar ik moet er toch op z'n minst bij zijn? Pfff, die jongen is even oud als ik, waar zit je verstand op zo'n momenten?
Het kan dus nog erger.
Een paar uur later ging ik vertrekken naar het restaurant, ga ik nog even kijken bij de pony's maar wat zie je daar?
Een hele familie staat daar te lachen en te doen naast je weide, met dat jongetje erop te rijden en iemand ernaast lopen. Allemaal lachen en trots zijn hoe mooi hij wandelt terwijl er heel de tijd iemand op zit te slaan

Ook al het materiaal lag weer overhoop en toen hij net zag dat ik kwam sprong hij er meteen af

Ik was woedend maarja, toch vriendelijk gezegt dat Jerommeke meer dan genoeg gewerkt had deze week en dat hij los mocht, losgemaakt. En toen was hij boos. Want hij zat te roepen of hij mocht komen maar ik antwoorde niet. Nouja, dat moet je toch ook niet komen!!!

Ze zijn dan gewoon naar binnen gegaan en die avond zijn mijn ouders nog eens geweest om te zeggen dat dit gewoon niet kan! (Ik ging ietsjes teveel uitgevlogen hebben denk ik

Toch leuk hé, zo'n verzorger!!!