dinsdag zijn er foto's gemaakt van mijn training met bonny, ik was in een heerlijk zonnetje aan het trainen.
bonny is een pony van 11 jaar oud, en al sinds 2001 van mij, in 2006 begonnen met wedstrijden voor de lol,
ik rijd met haar M2 tussen de paarden, ik hoop over een tijdje de overstap naar het Z1 te mogen maken.
ik ben heel trots op haar! ze is niet de makkelijkste maar ik leer elke dag weer van haar.
de les een dag ervoor ging niet heel lekker maar de dag erna pakte ze het goed op.
ik train op het moment als volgt, ik rijd lang laag los, en actief, voltes enz, dan pak ik der wat op en ga heel voorwaarts rijden zodat ze vanuit mn been in mn hand komt, dan maak ik kleinere wendingen en figuren en voltes.
erna rijd ik haar meer op in de oprichting, ze moet nog meer op achter komen en los blijven bovenin, dit pak ik soms door door van achter bij te tikken, zal je op 1 foto ook zien, erna is ze dan veel actiever. vind ze nog wel moeilijk allemaal hoor, maar geeft niet er blijft altijd wat om aan te werken. mn handen zijn af en toe nog wat streng, en mn benen mogen meer lang blijven, minder been dus.
verder ben ik toch trots op de meeste plaatjes, en haar mond is soms wat open, dat klopt ze is altijd nogal kauwerig. dan is ze net te los of kauwt net af heeft ze nou eenmaal, op het eind draaf ik weer even lang laag uit. nou kijk en geniet van mn pownie!!
foto's zijn door uploaden wel minder geworden helaas.

1. losrijden lang-laag

2. iets opgepakt en vw rijden

3. schouderbinnenwaarts op teveel sporen, ik weet het alleen rijd hem soms nog teveel soms ook expres.

4. een reactie op mijn tik, en ze doet echt wat van achter,het is dus niet verkeerd
bedoeld om te tikken maar ze moet meer reactie van achter gaan geven, gek momentje dit.

5. galopje lekker verzameld en op achterbeen

6. galop

7. uitgestrekte draf, de mensen die me kennen weten dat ik hier erg trots op ben!!
hier is hij mooi gedragen, vaak valt ze nog wat op de vw en in mn handen maar hij lukt ook steeds vaker!

8.travers, op haar moeilijke hand!

9. drafje in haar eeuwige loer-hoek.

10. inzet galop-appuyement

11. middendraf/uitgestrekt helaas hier wel teveel op mn hand en teveel op de vh, zo moet hij niet helemaal, benen wel oke.

12. schouderbinnenwaarts mag iets opgerichter blijven

13. ff stappen

14. keertwending links

15. even uitdraven!
en kijk even de link naar der koppie!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXP3KL7B.jpg
voor de liefhebbers nog bij ITP [JITP] de paardjes die bij mij op stal staan!
bedankt voor het kijken
alle tips en reacties welkom ook negatieve haha!
Zonder gekheid, je pony lijkt erg veel op me mijne
(zelfde kleur, brede bles, zwart bij de beentjes, alleen de mijne is niet zo'n spierbundel)
) Ik ben niet de aangegeven persoon je commentaar te geven, maar volgens mij weet je zelf goed waar je jezelf kunt verbeteren! Ga zo door, en succes in t Z!