beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 19:51

Hallo.

Ik heb er een tijd over staan denken of ik dit topic ook wel werkelijk wou plaatsen. Aangezien diegene waar het over gaat ook hier op bokt rond kijkt.
Maar ik ga het toch maar doen.

''Afgelopen zomervakantie was ik opzoek naar een verzorgpaard erbij. Aangezien de andere verkocht was.
Na wat rondgekeken te hebben op internet en na een aantal tips kwam ik bij een hele leuk fjord terecht.
De mensen waren ontzettend aardig en ik werd ook erg leuk verwelkomd.
Ik heb hem 2 keer uitgeprobeerd. En als ik hem vast wou blijven rijden, mocht ik blijven.
Dit leek me ontzettend leuk. Een lief paard, leuke mensen. Dat moest vast en zeker wel goed komen.

Heb een ontzettende leuke tijd gehad.
Het was altijd heel gezellig daar op het erf.
En ik mocht veel doen met hem. Heb vollop genoten.

Op een gegeven moment kon ik iets minder rijden, omdat ik op de zaterdag ging werken.
maar bleef nog altijd wel komen.

En het werd eigenlijk steeds minder.
Of nouja.
Had periodes dat ik het druk had met school en werk, maar ik bleef zo vaak komen als ik kon.

Nou zit natuurlijk een hele tijd tussen.
Maar een maand of wat geleden kreeg ik om 11 uur savonds een sms, dat ik niet langer meer nodig was.
Ze had me gevolgt op bokt, want ze gaf allerlei voorbeelden van wat ik op bokt gezet.
Dit is al 1 ding wat ik heel hard vond.

Maar het 2e daarna. Dat deed me veel pijn.

Ze zei dat ik hun gebruikt had voor de lessen zodat ik met mijn andere verzorgpaard verder kom.
Ik kan alleen maar zeggen, goede fantasie.
Want als dit werkelijk zo was. Dan had ik het paard niet een lange tijd stil gezet. En liep dat paard de sterren van de hemel. En nee dat doet ze dus niet.

Toen ik zei dat dat echt niet zo was, wou ze me gewoon niet geloven.
En dan is het logisch dat ik natuurlijk boos reageer. Ik word beschuldigt van iets wat niet waar is.
En waarvan zij vind dat het de waarheid is.

Ik had iets daarna een sms gestuurd met de vraag of ik dan misschien langs mocht komen.
kreeg geen sms.

Nu laatst nog een keer geprobeerd.
Want zou hem toch nog wel eens zien.
Ik kreeg een sms terug.

en wat stond er in?
juist.

Ik moest mijn excuses aanbieden.
maar waarvoor?
Omdat ik boos reageer omdat ze me beschuldigt voor iets wat echt niet waar is?!''

Wat moet ik hiervan denken dan?
Ik heb nu iig mijn verhaal kunnen doen.

En P. als je dit leest.
Ik vind het zonde dat je het op z'n manier doet.
En dat je niet luistert naar wat ik te zeggen heb.
Je hebt me hiermee erg geraakt.
Want je verzint dingen wat er niet is....
Als ik het niet op een andere manier kan duidelijk maken, Misschien dat het zo dan wel lukt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:55

Trek het je toch niet zoveel aan, jij weet dat je dat niet zo hebt bedoelt en gedaan, laat ze maar.
Zij hebben niet eens netjes recht in het gezicht verteld waarom, dan hoef jij je ook niet verder te verantwoorden.
Tenzij je ontzettend graag verder wil met die pony, misschien moet je ze dan toch nog eens op een vriendelijke manier aanspreken. :)

Ik denk niet dat je je hier zó druk om moet maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:56

Ik snap het niet... kreeg jij les van hun op hun fjord ? en heb je nog een VZ paard er bij ? en Waar werd je dan precies van beschuldigt ? want dat snap ik niet helemaal

lovelygirly

Re: beschuldigt worden voor iets wat ik niet gedaan heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 19:58

Kort uitgelegt.

Ik had al een verzorgpaard. Maar wou er nog 1 naast. ;)
Die had ik gekregen. De fjord.
Daar moest ik uiteindelijk stoppen, ze dachten dat ik hun gebruikt had voor de lessen. Zodat ik met mijn 1e verzorgpaard verder kon. Maar dat klopt dus niet. ;)
En het bleek dat ze me op bokt had gevolgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:00

lovelygirly schreef:
Kort uitgelegt.

Ik had al een verzorgpaard. Maar wou er nog 1 naast. ;)
Die had ik gekregen. De fjord.
Daar moest ik uiteindelijk stoppen, ze dachten dat ik hun gebruikt had voor de lessen. Zodat ik met mijn 1e verzorgpaard verder kon. Maar dat klopt dus niet. ;)
En het bleek dat ze me op bokt had gevolgt.

maar waarom wouw je er nog 1 bij als je al teweinig tijd heb voor 1?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:01

Er zijn vast meerdere bekenden die je volgen op bokt, dan moet je dus ook geen dingen erop zetten die privé zijn. :)

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 20:01

Ik wou er 1 bij omdat ik toen dertijd iets meer wou doen dan alleen in de wei rijden. ;)
En ik er altijd 2 had.
En in het begin had ik tijd genoeg voor 2. ;)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:02

Niet zo leuk dat je dan hier er ook een bericht over plaatst.. Nou leest zij hoe wij jou allemaal gelijk gaan geven en kan zij niet 'anoniem' haar verhaal doen zoals jij dat nu doet.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:02

he wel vervelend! vind het wel een beetje gek van die vrouw (of man?) gewoon proberen te denken (voor mij heel simpel gezegd..) ajuu paraplu, vind dat gewoon te raar voor woorden. Daar heb jij toch ook geen zin in? Gewoon proberen te laten zitten en lekker verder gaan met je andere vz paardje :j

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 20:03

Mag ze doen. :)
komt toch niet veel uit, heb der niks verkeerds gedaan.

En ik vind het niet erg,
Misschien dat ik haar nu wel bereik. :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:05

lovelygirly schreef:
Mag ze doen. :)
komt toch niet veel uit, heb der niks verkeerds gedaan.

En ik vind het niet erg,
Misschien dat ik haar nu wel bereik. :)

Is dat nou een antwoord op mijn post of niet? (sorry is me niet helemaal duidelijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:06

lovelygirly schreef:
Ik wou er 1 bij omdat ik toen dertijd iets meer wou doen dan alleen in de wei rijden. ;)
En ik er altijd 2 had.
En in het begin had ik tijd genoeg voor 2. ;)

oke nouja iig denk ik dat je het nu helemaal kan vergeten met dat het goed komt... want jij zet nou iets in het openbaar neer en persoonlijk zou ik dat niet écht grappig vinden als ik hun was. En punt 2 snap ik best dat jij het niet leuk vind om beschuldigt te worden van iets wat je niet gedaan had... dus als ik jou was zou ik dit er heel snel af halen en in je auto (?)/ fiets stappen daar heen gaan aan bellen en het uitpraten. Dat lijkt mij het allerbeste

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:07

lovelygirly schreef:
En P. als je dit leest.
[...]Misschien dat het zo dan wel lukt.

Volgens mij is dit de enige reden dat je dit topic plaatst? Of wil je iets anders bereiken met dit topic?

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:18

hoop dan voor jou dat je ze zo op een positive manier bereikt
en het is klote maar elk verhaal heeft wel 2 kanten
mischien moet je tog een keer langs gaan en een goed gesprek
voeren

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:19

ja het is natuurlijk heel vervelend voor je, maar misschien is het beter als je even belt? of langsgaat?
dat komt altijd beter over als smsen... smsen worden vaak verkeerd geinterpreteerd en je kan er niet goed dingen in uitleggen...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:45

Nogal sneu dat je dit verhaal op bokt zet. Grow up en los je problemen op een volwassen manier op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:48

Jammer dat je dit op bokt uitvecht.

Voor mij zijn zulke mensen al niet de moeite waard om mee in discussie te gaan, dus laat ze staan, hun feestje. En verder maak er geen woord aan vuil op bokt, bokt is iets van jouw en dat staat buiten jouw verzorgpaard. Kan men dat niet scheiden, dan boeien, doei. 8-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:53

Heei sharon :)
Sommige reactie's zijn misschien niet wat je verwacht.
Maar misschien is het Inderdaad wel handig/beter om te bellen.
Zoals je bij ons hebt gemerkt word via de sms vaak verkeerd begrepen, of op een andere manier.

Succes... Komt wel goed!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 21:45

Wat heb ik uit te praten?
sorry, maar hun beschuldigen mij letterlijk dat ik ze gebruikt heb.
En dat is iets wat totaal niet zo.
En dan wilt ze niet naar me luisteren.

Prima.
Dan maar anders. ;)

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:48

Moet bokt hiervoor gebruikt worden? Bel haar op en zeg haar dat ze het verkeerd heeft. Zoiets doe je toch niet per sms, laat staan via deze manier op bokt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:02

Niet netjes dat de eigenaresse je op deze manier aan de kant zet, maar ook jouw actie door dit op bokt te zetten vind ik niet oké. Je schiet er niks mee op door dit op een openbaar forum te zetten, maar zult voor een echte oplossing toch met haar moeten gaan praten.
Het klopt niet dat jij beschuldigd wordt van iets dat blijkbaar niet zo is, maar wij lezen nu alleen jouw kant van het verhaal en weten niet wat er wellicht verder nog gebeurd is. Waar er twee vechten hebben er twee schuld en de eigenaresse kan zich nu niet verdedigen of haar kant van het verhaal vertellen. Vandaar dat ik me ook afvraag wat dit topic in jouw ogen voor nut heeft?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:10

Als ik dit zo lees lijkt het me voor beide partijen beter om er maar mee te stoppen? Zand erover, elkaar nog gedag zeggen bij de Albert Heijn en move on. Miscommunicatie, geen-communicatie en openbaring van een geschil lijken me geen goede basis voor een verdere relatie.

Het lijkt soms wel alsof mensen niet meer normaal met elkander kunnen praten. Je wist toch waar ze woont? Waarom piep je niet even langs om je goodwill te laten zien en het face-to-face uit te praten. Neeeee dit doen we a-la kindergarden..... online -> top! Zo kom je er wel!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:28

lovelygirly schreef:
Prima.
Dan maar anders. ;)

Ik geloof niet dat bokt daarvoor bedoeld is...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:58

[LZP] > [VVDD]

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 01:29

Sorry hoor, maar eerlijk gezegd, aan de hand van de HAW-topics die je geopend hebt kan ik me wel voorstellen dat zij dat zo ziet. Ik zou er persoonlijk ook niet blij mee zijn als mijn bijrijdster foto's op het internet gaat zetten met een ander paard, en dan nog eentje waarop ze niet bepaald de sterren van de hemel rijdt. En dan vooral met de hints die je in dat topic geeft over de lessen die je volgt... Sorry hoor, maar van mij zou je ook per direct mogen vertrekken. Als je nou werkelijk perfect had gereden op die foto's was het een ander verhaal geweest mischien...

Vind dat je een erg onvolwassen manier hebt om met problemen om te gaan. Dus: Grow up!