Het was nogal lang geleden dat we foto's van Jasmijn hebben gemaakt, dus ik dacht laat ik haar eens mooi in het wit steken en gaan met die banaan
Even over Jasmijn:
Jasmijn is een 10-jarige Haflingermerrie van Liz Afloyd x Marschall van de Klingelbeecke. Als ik het goed heb rij ik haar nu 2 en een half jaar, en we rijden nu op Z1 niveau (21 maart hebben we ons debuut).
In Februari zijn we reservekampioen M2 geworden van Friesland
Waar we vooral bezig mee zijn in de training is veel schakelen (stukjes verzamelen en dan weer weg rijden) met name in galop zodat ze wat meer gaat doorspringen. Ook is ze snel ontzettend sterk en drammerig, en dit lossen we op om dan weer wat ronder in te stellen zodat ze weer rustig kan loslaten.
Dit word ons laatse jaar, van het voorjaar word ze weer geinsimineerd en aangezien ze nogal snel dik word wanneer ze drachtig is denk ik dat we rond oktober ons laatste wedstrijd zullen rijden. Ik word dit jaar ook 18 en ben gewoon ook te groot voor haar, dus ga dan de overstap van pony naar paard maken.
Commentaar over mijn houding dat ik misschien soms wat meer op mn kont moet gaan zitten of rechterop heeft geen nut, wil nogal moelijk met een gekneust stuitje
Kijk en geniet van de foto's!!

En nog even 2 potretjes

Bedankt voor het kijken! En ik hoop dat je een leuk berichtje achterlaat!

Dus denk dat mijn voeten daarom ook beetje dus naar buiten zijn gedraait..
Hopelijk gaan jullie knallen in het Z