Ik heb Quick nu ruim 3 jaar. Hij is 6 jaar, half gelders, kwart arabier en kwart nog iets. Ik rij voornamelijk zonder zadel en hoofdstel met hem omdat we dit beide erg leuk vinden. Hij luistert dan zo ontzettend goed. Hij doet alles voor me. We doen ook wel aan dressuur, maar daar worden we allebei snel chagrijnig van.. Hij negeert m'n been dan en is niet vooruit te branden (Tips?). Terwijl ik hem zonder zadel en hoofdstel met een hele kleine druk met m'n kuit van halthouden in galop krijg..
Ik krijg nu 1 keer per week dressuurles omdat hij nu nog even in pension staat. Hij komt volgende week weer thuis! (in de echte wintermaanden is het niet fijn om hem thuis te hebben) Als hij weer thuis is ben ik van plan om wat aan western te gaan doen. Dat lijkt me erg leuk. De foto's zijn niet heel recent, maar geven wel een goed beeld van hoe we rijden. Hij past altijd zo goed op me, z'n oortjes zijn bijna altijd naar mij gericht. Hij doet heel voorzichtig. Het is een grote goedzak (wel een scheiterd
).
1. Mijn grote vriend.

2.

3. Geen cap ivm shoot..

4. Sexy..

5.

6.

7. Hij houdt me goed in de gaten..

8.

9. Stukje dressuren.

10. In het bos.

11. Heeele grote sprong!

12. 's ochtends om 8 uur.
Hoe groot denken jullie trouwens dat hij is?

Liefs, Lisanne

Het ziet er super uit, zou willen dat ik zo zou kunnen rijden..

Ik ben idd niet groot. Ik ben precies even groot als Quickje. (1.61 dus)