Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jackolena schreef:MHT je hebt van mij een pb met aanmelding.!
Heb er zin in hoor!
Je kunt nooit genoeg leren, dus ik hoop dat er een plekje over is voor een niet arabier.
Groetjes en hopelijk tot de 15e.
juutje76 schreef:Hoi,
ik heb je ook een PB gestuurd.
het lijkt mij ook een zeer goede oefening voor mijn haflinger en mij. Ik rij in de L5, dus kan nog hoop leren.
En de clinic van vorig jaar van Chris Knol vond iik ook zeer leerzaam en was ook vanuit de DAWRA.
Dus hoop mee te kunnen doen, als ik vervoer kan regelen en eventueel een box kan huren.
Groetjes Judith
CounTree schreef:Een link naar het inschrijfformulier, misschien iets makkelijker te printen?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6TFZTUYZ.jpg
mth schreef:Er zijn 9 (of 10, eentje is nog niet zeker) deelnemers...
Jackolena schreef:Oke das netjes niet te weinig en niet teveel![]()
Heb er echt zin in. Morgen Sun wassen, en dan denk ik ophangen ofzo zodat ie niet zichzelfe kan bijverven.
Tja het is en blijft een PAINT - ene precies die PAINTEN zich zelf maar wat graag. Helaas gebruiken ze altijd bruine kleurstoffen
Jackolena schreef:mth schreef:Er zijn 9 (of 10, eentje is nog niet zeker) deelnemers...
Oke das netjes niet te weinig en niet teveel![]()
Heb er echt zin in. Morgen Sun wassen, en dan denk ik ophangen ofzo zodat ie niet zichzelfe kan bijverven.
Tja het is en blijft een PAINT - ene precies die PAINTEN zich zelf maar wat graag. Helaas gebruiken ze altijd bruine kleurstoffen