We zijn zaterdag naar Heerjansdam geweest om daar mee te doen aan de KVTH wintercompetitie. Best spannen met een drachtige merrie. Eenmaal daar aangekomen en ons aangemeld zijn we even naar de losrij ring gegaan om een paar combinaties te bekijken.
Daar kwamen we oa deze twee combinatie's tegen die ik zel heel erg vond opvallen.

Aron

Angard
Toen heb ik Mara afgeladen en heb er een borstel overheen gehaald. Verder alles al thuis gedaan. Staart wassen ed. En zadel er op en gaan met die banaan!
Met het losrijden was ze heerlijk ondspannen en we gingen dus ook heel ondspannen de ring in! HEERLIJK. Dat had ik nognooit mee gemaakt

http://i41.photobucket.com/albums/e300/ ... C07204.jpg
Hier de foto's:

Jammer genoeg geen gallop foto's, m'n pa was te druk met kijken

We hebben uiteindelijk 198 punten gehaald en een gedeelde 1ste plaats met de hengst Angard (zie 2e foto van voor mij opvallende combinatie's). Er waren 23 starts.
Mara zit vandaag de dag op 190 dagen dracht, nog 5 maanden te gaan!
Ik zou het super vinden als je een berichtje achter laat. Rijtechnies commentaar vind ik ook super, mits onderbouwd.
Gr Gail en Mara!!!

.
Maar als het zadel er is gaan we weer lekker aan de gang. en blijven we ondspannen door hobbelen totdat ze moet bevallen. (over 4,5 maanden. Gaat HARD!!!)