De SWRN organiseert op 12, 13 en 14 juni:The SWRN Dutch Summershow 2009.Schrijf alvast in je aganda, programma volgt z.s.m.
Ook Quarter en paint show!!En DAWRA L3 + L1/L2EN WRAN L5, L4, L3, L2, L1Niets is ons te dol dit jaar!!
Jan_Trel schreef:Ook Quarter en paint show!!En DAWRA L3 + L1/L2EN WRAN L5, L4, L3, L2, L1Niets is ons te dol dit jaar!! Jan heeft er zin in
De lokatie is Marienheem, u wel bekend denk ik.Er wordt geen jeugd uitgeschreven, eenvoudig om dat de tijd daarvoor ontbreekt!!
Pannenkoek schreef:Dat zal binnenkort wel op de compleet vernieuwde website te zien zijn....... Hou het in de gaten, Sheila is er druk mee!!
Jan_Trel schreef:Hou het in de gaten, Sheila is er druk mee!! .....ze houdt mij er ook behoorlijk mee van de straat
Jan_Trel schreef:De lokatie is Marienheem, u wel bekend denk ik.Er wordt geen jeugd uitgeschreven, eenvoudig om dat de tijd daarvoor ontbreekt!! jammer, maar sinds wanneer schrijven ze eigelijk ook L5 en L4 uit op zoeen wedstrijd?
Jan_Trel schreef:Ook Quarter en paint show!!En DAWRA L3 + L1/L2EN WRAN L5, L4!!!, L3, L2, L1Niets is ons te dol dit jaar!!
callychanel schreef:jammer, maar sinds wanneer schrijven ze eigelijk ook L5 en L4 uit op zoeen wedstrijd?sinds vandaag