Inujojo schreef:Prachtige foto's, waar is die laatste rijfoto gemaakt trouwens? Ik herken het niet zo 1,2,3.
Dat is bij de kwelder, het witte huis op de foto is het Posthuys. 
Hinke schreef:Leuke foto's, mooi met zo'n witte achtergrond. Ik heb zelf ook een paar keer een buitenrit gemaakt daar, en je hebt wel wat gemist als je niet in volle galop over het strand bent gegaan hoor
Maar ik dacht dat ze in de winter alleen 'gevorderden'ritten deden, dus met galop? Anders had mijn vriend toen ook mee gekund, maar ze zei dat alleen mensen mee mochten die goed konden rijden

Dat is inmiddels ook al 2 of 3 jaar geleden dus misschien hebben ze dat veranderd?
Ik heb 6 maanden gewerkt bij Stal Edda, dus vaak genoeg op het strand gegaloppeerd.
Bovendien heb ik later die week nog een gevorderdenritje gemaakt.
Stappen en een beetje tölten op het strand vind ik ook heerlijk! Het hoeft niet altijd hard.
Ik weet niet wat tegenwoordig het beleid is voor beginnersritjes. Het was geen probleem om deze te boeken. 
hestejente schreef:Ik dacht alleen dat de paarden van stal Edda 's winters vakantie hadden?
Hebben ze ook.
Ze staan lekker in de wei/kwelder in plaats van bij stal en in de winter wordt er natuurlijk veel minder gereden dan tijdens de rest van het jaar. In de kerstvakantie is het wel even iets drukker, maar dan nog wordt er niet elke dag gereden.
benangelique schreef:oe imre! dat ziet er erg fijn uit. kan je nog een acco aanraden op vlieland? beetje luxe mag wel

Camping lijkt me niks nee, in de winter.
Wat vind je luxe dan? Hotel met veel sterren en sauna's of een leuk appartementje?