Vandaag heeft Kate, van KG Images deze foto's gemaakt tijdens de Schapenkoptrofee in Dordrecht.
We hebben 3x eerder M1 gereden, 5 proeven in totaal en staan na vandaag op 8 winstpunten.
Het L2 mochten we na 4 wedstrijden uit, wel met een veulenpauze tussendoor
Vera is een 8 jarige merrie, van Hors La Loi x Hamlet. Volledig springen gefokt dus, maar ze doet het erg fijn in de dressuur.
We hebben vooral problemen gehad met haar achterbeen, ze wilde weleens 1 ab minder goed gebruiken. Ook wil ze bij spanning en dus vnl op wedstrijd haar rug wat wegdrukken. Dan loopt ze wel mooi met dr koppie erop, alleen dan zonder ruggebruik.
Op het moment dat ze zich opdrukt rij ik haar wat ronder, wat extra over de rug, zodat ik wat over heb. Ik probeer ook veel te schakelen om haar losser te krijgen en meer op het achterbeen te krijgen.
Link naar de ITP foto's

Tovèrla ITP
Losrijden voor 1e proef (hier waren we gedeeld 1e met 180 punten
)
Hier kantelt ze wat in SB, maar over de benen goed

Stukje losrijden voor de 2e proef (let even niet op de jas, lijkt alsof ik erg krom zit
)Hier begon ze weer wat te spannen, wil ze zich eruit drukken

Ze kropt zich wat op, mag meer van de hand af

Middendrafje, wat langer en lager om de spanning kwijt te raken

En een leuke serie middendraf
ook wat ronder en tegen het einde valt ze wat op voor, het lukt nog niet helemaal om dat vol te houden. 

. Gefeliciteerd met je punten ed. Ja commentaar geef je eigenlijk zelf al en daar ben ik het mee eens. Blijf wel goed vooruit kijken. (Maar op enkele foto's hoor
)
Vind jullie een erg leuke combi.