We zijn in Januarie 2005 begonnen met wedstrijden en dan ging erg lekker.
Mars was hiervoor 6,5 jaar manegepaard geweest dus het was eerst omscholen.
We hebben vele prijzen binnen gehaald en we hadden de grootste lol op wedstrijden, boos enz. was ik praktisch nooit, het was altijd volgende keer beter.
Zelfs vorige week toen we met de cross met zijn 2en in de waterbak vielen allebei koppie onder, kon ik daarna lachten omdat we allebei niks hadden.
In aug. dit jaar heb ik een eigen paard gekocht, mars werd ouder ( is nu 14) en liep al aan bijna zijn top in de wedstrijd sport.
Heb zelf een 3jarige gekocht want dat was mooi te combineren.
Toen ik net me eigen had, kwam de eigenaresse van mars vertellen dat ze hem na me crosseizoen wel wou verkopen. Vondt het erg jammer maar begreep het wel, hij was nu mooi te verkopen als 14 jarige ( bijna 15 ). Ook al had ik nog gehoopt dat die zou blijven maargoed.
Ze zag een advertentie staan, die mensen zochten een leerpaard.
Nou ze kwamen er aardige mensen en een leuk meisje. Ze zijn 3 keer geweest.
Zondag kwamen ze ook en het ging allemaal goed, maargoed maakte me niet druk, zou mooi zijn als hun hem wouden hebben want dan kreeg die een goed tehuis, maargoed hij zou nog niet weg dus hoefde nog geen afscheid te nemen.
Helaas werd het vanavond allemaal even anders, ik kwam op stal en de eigenaresse kwam naar me toe van, ze willen mars kopen. Nou ja mooi ja goed tehuis, zijn we blij om.
Maar er kwam nog meer, hij wordt deze week gekeurd en gaat dan direct weg!
Nou toen kwam het, was kapot! daar gaan je laatste dromen!
Had me zo op de laatste 3 crossen verheugd en helemaal de noordelijke kampioenschappen en het NK.
Maar daar gaat het!
Vindt het echt verschrikkelijk, vindt het ook gemeen omdat het me beloofd was.
Maargoed het is me eigen paard niet dus je kan er niks aan doen.
heb gelukkig me eigen wat een enorm braaf paard is

Morgen gaan we samen lekker een hele lange buitenrit maken, en woensdag nog wat foto;s van ons samen. Hij wordt deze week gekeurd en dan weten we alles 100% zeker.
Ben met mars Z1 gestart in de dressuur, L springen en M cross.
We hebben samen goeie resultaten behaald en veel lol gehad.
Mars zou je nooit vergeten je blijft mijn topper!