Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Ja hoor dat ligt natuurlijk aan het ras.
Of zou het een gebrek aan verstand van de ruiter zijn![]()
Dat soort uitspraken laat weer eens goed zien hoe weinig men van dit ras weet......
Pff sorry hoor word er een beetje moe van die uitspraken.....neem dan lekker een hobbelpaard...
Maartje347 schreef:Barcelano schreef:Ja hoor dat ligt natuurlijk aan het ras.
Of zou het een gebrek aan verstand van de ruiter zijn![]()
Dat soort uitspraken laat weer eens goed zien hoe weinig men van dit ras weet......
Pff sorry hoor word er een beetje moe van die uitspraken.....neem dan lekker een hobbelpaard...
Arabieren hebben wel meer de aanleg er voor dan bijvoorbeeld een tinker of fries of haflinger..
hannah41 schreef:En omdat elk paard kan schrikken en een arabier natuurlijk net iets sneller
Geryon schreef:Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..
Maartje347 schreef:Arabieren hebben wel meer de aanleg er voor dan bijvoorbeeld een tinker of fries of haflinger..
YamaSaki schreef:Arabieren zijn vrij rustig hoor!
Het zijn de kruisingen met dat soort bloed die zo pittig zijn
Sieltjuh schreef:Waarom die *zucht*?
Uit je tekst kan ik niet opmaken dat je het zo bedoelde als dat je hier omschrijft, want daar kan ik me best in vinden. Maar wordt zelf beetje moe van al die mensen die met vooroordelen over arabieren of kruisingen met arabieren komen. Ik denk dat het eerder te maken heeft met hoe de eigenaar er mee omgaat, hoe de huisvesting is en zelfs ook hoe het voer van de dieren is.
Maargoed. Of je nou 12 bent of Anky. Die cap op je kop is altijd verstandiger.