. Met als bijkomstigheid dat er iemand zo leuk was geweest om zadels te wisselen (omdat die beter zou liggen), maar die schoof enorm waardoor ik bij de minste druk op één beugel op zijn buik zou hangen. Maar ja daar kom je pas achter als je al op weg bent
. Voor vertrek wordt ik even naar voren geroepen, krijg ik ineens camera in en microfoon onder me neus gedouwd, moest ik wat gaan vertellen over dauwtrappen :’), kreeg geen woord uit me strot. Maar goed die cameramensen dus het bos in, om ons vertrek te filmen. Beginnen al die paarden te schijten want die camera was zo eng. Verschillende paarden helemaal van slag. (even leuk: zegt die ene cameraman, ik doe mijn rode bodywarmer wel uit
net of ze daar van schrokken). Eindelijk alles weer in het gareel konden we weer verder. Moesten we naar de volgende plek toe waar ze dan weer stonden te filmen, dus rondje langs en door het water gemaakt. En toen konden we eindelijk gewoon verder. Heerlijk gereden (voor wat mogelijk was
) en ja hoor bij terugkomst stonden ze er weer. Ze vonden ons zo leuk dat ze maar waren gebleven. Hun ook op het paard gehesen en even de eerste stappen van paardrijden “geleerd”, maar natuurlijk moest het afzadelen en het ontbijten ook worden gefilmd. Ben nu een beetje hyper :’)
Vanavond dus maar voor de tv zitten kijken wat er van op komt

(voor degenen die het zien, ik ben degene voorop met het oranje hesje
)
) 
daarom loopt interpol ook mee voorop