Jeetje, alsnog...... Veel sterkte met dit grote verlies.
grrr
Geplaatst: 18-01-11 18:24
Sterkte, heel veel sterkte!
mirgino
Geplaatst: 18-01-11 18:25
och wat erg, ik had echt gehoopt dat hij het zou redden
heel heel veel sterkte
noudy
Geplaatst: 18-01-11 18:25
Tjee wat erg, wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Als twee lieve bruine ogen vragen Help me, ik voel me niet fijn Mag je dan omdat je voelt dit is het einde Egoistisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort Dit komt nooit meer goed En hij krijgt steeds meer pijn Mag je dan omdat je hem niet kan missen Egoistisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed En je zonder hem naar huis toe moet Met een halster in je hand En je hart vol pijn Dan probeer je jezelf te overtuigen Ik mocht niet egoistisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes Elke dag samen was een feest En in al die jaren Is hij zelf niet één keer Egoistisch geweest...
moppielover
Geplaatst: 18-01-11 18:26
Jeetje wat verschrikkelijk zeg . Ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen >
lovebinky
Geplaatst: 18-01-11 18:27
aaaaaaaaaaah neeeeeeeeeee!! sterkte! na zo een hele strijd alsnog niet..
waarom al dat vechten? waarom al die pijn? je wilde hier niet weg. je wilde bij ons zijn. de strijd was oneerlijk, geheel niet terecht. je wilde graag verder maar verloor dit gevecht.
Paintless
Geplaatst: 18-01-11 18:27
ah gut...
ik voel letterlijk met je mee meid.
huil maar, laat maar los.. treur om je vriend..
Bij het hek sta ik te staren, In het niets.. want jij bent er niet. Graag wou ik nog even met je praten, Maar door de ziekte kon het niet. Alles wat jij kon, heb jij gegeven. Chroom maar niet, ik ben tevreden…