dierenarts op bezoek.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
khalid
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-07-10

dierenarts op bezoek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 17:17

hallo allemaal,

ik wilde even wat vertellen, zomaar;

de dierenarts kwam gister langs voor 1 van m'n paarden ( heb er 4 ). Ik vond het heel bijzonder hoe ze reageerde op die arts. Mijn arabier was heel boos, oren in z'n nek en stapte kwaad op de dierenarts af ( jong beest van 3 ), zovan... uit m'n wei jij, wat doe jij hier! :( Heel merkwaardig. En toen ik het paardje vasthad aan halster en de dierenarts met haar bezig was, ging die arabier en m'n oude d-pony om ons heenstaan, zo van waar zijn jullie mee bezig met ons vriendinnetje! En vooral die D-pony kwam erbij staan, heel dichtbij en zat te ruiken aan de dierenarts en keek toen naar dat paardje waar we mee bezig waren, toen weer dierenarts en toen weer dat paardje. Was heel opmerkelijk hij leek wel bezorgd om haar! Zo van wat spoken jullie uit?
toen was dierenarts klaar en liepen we weg, weer die arabier kwaad achter de dierenarts aan, hij moest er wel om lachen gelukkig.
Hoezo eenkennig haha.

groetjessss! ow en als je dit toch leest, graag een reactie ;)

0316Meisjj

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-08-10

Re: dierenarts op bezoek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:19

haha.. bestwel raar opzicht.. nog nooit mee gemaakt..
maar goed dat die DA zich niet bedrijgd voelde of iets..

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:20

Ik ken het gevoel, mijn paard verdraagt iedereen om hem, behalve dierenartsen, zelfs een dierenarts die hij nog nooit gezien heeft vertrouwd hij voor geen meter...

lau4lau

Berichten: 520
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 18:19

:P haha grappig verhaal
Dat ze toch iets doorhebben, van : hee jij hoort hier niet! je doet ons wel eens zeer!
:+

LKdressage
Berichten: 406
Geregistreerd: 08-06-10

Re: dierenarts op bezoek.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:49

Wat apart. Misschien ruiken ze wel iets aan de dierenarts? (andere paarden/ of juist een steriel luchtje uit de kliniek?)