Gisteravond weer op buitenrit geweest! 2 keer een drukke weg over, langs een restaurant met groot standbeeld en wapperende vlaggen, langs huizen waar ze aan het verbouwen zijn dus containers met zooi.. Boeit allemaal NIETS! Wat een heerlijkheid! We zijn echt weer volop aan het genieten.
Hij is echt helemaal op z'n plaats! Ik word weer begroet met z'n hinniken/murmelen, dat betekent dat hij echt gelukkig is weer.
Weer heerlijk gereden gisteren, eindelijk zon! En voor volgende week voorspellen ze ook hoge temperaturen. Echt zo'n zin in! Volgens mij heeft iedereen naar uitgekeken.
We staan nu naast de Edese hei, dus gisteren ons eerste ritje daar gemaakt. Ze oefenen daar ook met militairen, dus aan het einde werd er ineens geschoten. Schrok me dood. Latino bewoog alleen een oor.
Wat een heerlijkheid. Je berichten stralen een en al blijheid uit, fijn dat hij weer helemaal op z'n plek is.
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-24 20:02
Dank jullie wel! Ik ben ook echt heel blij, we staan op zo'n fijn plekje!
En we zijn KEIHARD aan het genieten van de warmte! Oh wat word ik hier blij van, echt EINDELIJK! Gisteravond een heerlijke rit gemaakt. Vond Latino ook helemaal niet erg zo'n stapritje.
Mijn pot met goud.
En vandaag.. Had ik een halve dag vrij genomen en zijn we met de paarden wezen zwemmen! Zo fijn! Daan (de fries) is een échte waterrat, en heeft echt alleen maar in het diepe gezwommen, Latino heeft 1 keer echt gezwommen maar vond dat wel erg overdreven, want gewoon tot je borst is diep genoeg!