Tegen alle verwachtingen in kreeg ik ongelofelijk veel reacties van mensen die interesse hadden. Helaas voelde niemand '100%'. Tot een appje van OneandOnlyx die geen klik had met haar Kwpn .
Na een afspraak te hebben gemaakt wezen kijken bij haar. Een leuk paard maar met veel energie dat ze graag kwijt wilde. Een paard waar je je handen aan vol hebt

Om een lang verhaal kort te maken is uiteindelijk maandag om 6 uur Vera hier heen gekomen en Sep naar haar gegaan.
Vera is een echte drukte maker met veel energie en een echte draak. En drijft graag der zin door. Een moeilijk paard om te rijden maar met geduld , les en goede hoop komen we er wel. Ik heb al mijn hele leven Sep gewent een heerlijke lompe haflinger dus dit is zeker iets anders haha!
Even een paspoortje.
Naam : Vera
Vader : Houston
Moeder : Idalinda
Ras : KWPN
Stokmaat : 1,65
Leeftijd : 13
Geslacht : Merrie
Stamboek: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/61278
Vroeger heeft ze jachten gelopen maar ze kan ook geweldig springen en ook zeker geen slechte gangen . Dressuren kan ze prachtig met de juiste hulpen!
Vandaag s'ochtends vroeg al naar de dame in kwestie geweest om te kijken hoe ze er voor stond. En ze hinnekde toen ik aan kwam, heb me slap gelachen om haar 'hinnek'.

Met poetsen was ze nog even onrustig, maar dat is natuurlijk logisch, zo een nieuwe omgeving, daarna na 10 min heerlijk stil gestaan en genoten van het opkomende zonnetje.
Toen der beentjes afgespoten en schoongemaakt en ze bleef weer heel braaf staan.
Daarna mocht ze het grote land in met een stuk of 20 andere paarden. Zij zelf ging als eerste anders als ze als laatste kan vond ik de kans wat groter dat het problemen kon opleveren. Maar mevrouw dacht er anders over... ze maakte een rechtsomkeerd terug het erf op ..

Naja kan gebeuren dus hup er weer in , en wat deden ze leuk allemaal. 2 paarden zijn heel beschermend op haar en ze ligt perfect in de groep.
Vond dit wel genoeg voor vandaag dus morgen kijk ik wel veder of we gaan rijden of longeren. .

Dit was met proefrijden, mijn houding is groter als bagger maar ik zat voor het eerst in 4 jaar op een ander paard als mijn 1,42 grote haflinger

Bij de eigenaar voor de vorige eigenaar zeg maar

En vanochtend voor het eerst buiten in de groep.

Ik zou het erg leuk vinden als mensen het volgen , de vorderingen van mij en Vera , en tips zijn ook zeker welkom! Maar laten we het leuk houden.