Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lesilla schreef:Wat jammer als ze zelf toegeven dat zaterdag ook goed is, als ze er een probleem mee hadden kon je al betalen en een paar dagen weide betalen. Vreemde gang van zaken!
Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe pony voor je zoon.
Maar me is toch echt mijn, ook al ben ik dyslext.
tjara2012 schreef:Je hoort het tegenwoordig zo vaak dat gemaakte afspraken niet na gekomen worden, dat je er bijna aan gewend raakt.
Maar het is, echt te gek voor woorden. Hoop dat jullie gauw een leuke pony weer vinden
CM_ schreef:Heel triest voor je zoontje, maar ik kan me die mensen ook wel voorstellen. De paardenhandel is waardeloos op het moment, en ze hebben net als veel andere verkopers vast ook ervaring met kopers die het laten afweten etc.
Dus als er dan iemand komt die meteen afhandeld... dan zou ik wellicht ook daarvoor hebben gekozen.
Normaal gezien betaal je in zo'n geval handgeld, en neemt de aanstaande koper de papieren mee.
Zo heb ik het in het verleden altijd gedaan. Zo zorg je ervoor dat paard niet aan een ander wordt verkocht.
geerke schreef:Sneu voor je zoontje hoor,maar hij komt er vast wel weer overheen.![]()
Ik heb meer moeite met mensen die zich niet aan hun afspraken houden.
En zeg eerlijk....hoeveel zesjarigen zijn al aan hun tweede pony toe?
Choce schreef:Vind het erg vervelend dat je zoontje zich zo verheugde op zn nieuwe pony en dat ie dan al verkocht is
Toch denk ik dat het van jouw kant handiger zou zijn geweest als je eerst aan de mensen die de pony verkochten had gevraagd of de pony later gebracht kon worden ipv de mensen die jouw pony kochten meteen toe te zeggen dat ze hem later konden halen.
Alhoewel ze dan ook al konden zeggen dat het niet zou lukken.
Het blijft iig vervelend dat jouw zoontje de dupe word.
Cassidy schreef:Heel sneu voor je kind dat er nu geen pony staat en de andere al weg is.
Voor jou misschien een les dat je je kind niet zoveel van tevoren moet gaan vertellen en vooral dingen als een nieuwe pony pas moet melden als hij er echt staan.