De eigenaar meldde zich bij me via via. Heel bizar eigenlijk, op een zeer sumiere beschrijving van de trailer met een busje ervoor herkende een bokker daar een mogelijke eigenaar van de cap in. Het bleek een endurance ruiter te zijn, dus zij had 'm via het endurance forum getipt.
Hij was zelf in de veronderstelling dat de cap in Hargen pootjes had gekregen, dus maar goed dat ik de cap niet afgeleverd heb bij Johanna's hof.
Vanochtend hadden we afgesproken in Schoorl om de cap over te dragen. Hij kwam met busje, trailer en paard en we hebben nog een gezellig ritje gemaakt. Voor hem wel in een suf tempo haha, maar ik heb al heel lang geen up tempo ritten meer gemaakt, dus mn arab is een beetje dichtgegroeid en niet zoveel conditie.
Donderdag gaan we weer rijden, gezellig in Castricum

Gezellig gekletst over paarden en het onderwijs. Hoewel hij al gepensioneerd is, denken we hetzelfde over het onderwijs en zijn we beide bèta's, dat schept toch een band

Kortom, bokt bedankt voor het vinden van de eigenaar van de cap en bedankt voor het opdoen van altijd weer leuke contacten via dit blauwe forum