Long time no see bokt!
Ik ben donderdag aangekomen in Australië om voor een jaar (of misschien wel langer) te werken op een farm in Australië.
Donderdag ben ik gearriveerd in Brisbane en morgen vertrekken we al om 6:40 (Australische tijd) naar het noorden om te beginnen met onze trainingsweek

Ik heb deze reis geboekt met de organisatie van Oak Travel en tot nu toe bevalt het hartstikke goed. Het programma is tot nu toe goed geregeld en hun hebben alle zaken zoals de bank en simkaart voor mij geregeld.
https://oaktravel.nl/australie/werken-r ... t-paarden/
Voor als de mensen de inhoud van het programma willen zien, dan kan je op de link klikken.
De afgelopen dagen heb ik genoten van Brisbane, abseilen van een cliff, kajakken, bbqen in het park, shoppen en natuurlijk heerlijk chillen aan de Gold Coast.
Morgen is het tijd voor het echte werk, dan gaan we een trainingsweek beginnen en vrijdag gaan we bellen met de boeren die een werknemer zoeken. Dat kan dus overal in Australië zijn dus het kan maar zo zijn dat ik weer het vliegtuig in moet! Mijn voorkeur gaat uit naar het noorden, aangezien het hier nu bijna winter is en er dus in het noorder warmer is dan in Sydney of Melbourne
Ik wil het één en ander gaan vastleggen dus ik dacht waarom niet eens weer wat op bokt plaatsen na 2/3 jaar.
Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden om te volgen
Cheers mate!