Toen we er allemaal waren gingen we de paarden kiezen. Ik mocht op een merrie genaamd Pip.
Ze was niet al te groot en voelde prima aan.
Foto is mobiel kwaliteit, er komen betere foto's.

Maureen zat op haar oude vertrouwde Gertje.

We hadden een leuke groep paarden. 2 roan paarden, een Haflinger, 3 Paints, 2 vossen en Willem zat op zijn eigen Haflinger.
Renee (Lifaya) op een roan merrie Indian.

De gave Paint en de Haflinger. (geschoren)

En nog een ander Paintje waar ik de naam weer van ben vergeten.

Toen we allemaal zaten gingen we op weg. Het was niet al te koud en het zonnetje kwam steeds meer door. Heerlijk door de bossen gestapt en gedraafd. Op een gegeven moment gingen we even een galopje proberen om je paard aan te voelen. Gewoon een rustig galopje. Alles ging goed tot ik opeens Emma (_Tara_) van haar paard Frankie zag vallen. Ik reed een stuk achter haar dus kon op tijd stoppen. Gelukkig had Emma niets alleen was de teugel gebroken. Met een goeie knoop erin weer vast gemaakt en ze is heel dapper weer opgestapt!

Afijn, we zijn weer op weg gegaan maar toch zaten mijn beugels niet lekker. Ongelijk. Draven ging al zeer doen aan mijn enkel dus toen we stopten voor foto's heb ik toch maar gevraagd of hij mijn ene beugel langer wilde maken. Daarna dacht ik even dat het goeg ging maar helaas. De pijn in mijn enkel werd steeds erger.

Toen gingen we weer galopperen en Frankie gaf weer een bok.

Daarna weer een fotomoment.

Toen weer verder. Uiteindelijk waren we bijna bij de tankbanen (heeeeeeeeeeeeeele brede en lange zandpaden) en vroeg hij wie er hard wilde en wie niet. Ik had al pijn voor tien dus ik ging niet mee hard. Uiteindelijk waren er maar 3 die hard wilde. Die moesten wachten tot wij aan het einde van de tankbanen waren. Daar gingen wij in galop naar toe. Ai, dat wilde ik niet want ik verging al van de pijn.

Ze kwamen helemaal voldaan aan en waren helemaal blij want het was heel gaaf.

Ik heb heel veel pijn gehad aan mijn enkel en daardoor niet echt kunnen genieten van de mooie natuur om mij heen dus ik moet nog maar een keertje terug.

Al met al was het een leuke en enerverende rit. We hebben allemaal wel genoten (ik iets minder maar is de schuld van die stomme enkel.

Dus in het voorjaar nog maar een keer een meeting organiseren.