[EA-GZ-PP] [PG] fjord Reclaibourne roepn.Cleo +/- 12 jaar , ruin
Ik ben ongeveer drie jaar lang op zoek geweest naar hem .
Ik heb hem door omstandigheden moeten verkopen .
Ik heb hem toen verkocht aan een gehandicapten stichting , ik had hem daar al staan
en zo wist ik precies waar die was.
Helaas heeft de stichting hem toen verder verkocht en zij konden mij niet echt vertellen waarheen
(geeft niks , het was per slot van rekening niet meer mijn paard).
Een jaar geleden had ik ook al een opsporineg verzocht bericht hier geplaatst en op marktplaats
daar is toen helaas niks uitgekomen .
Ook het stamboek gevraagd die konden het mij ook niet vertellen .
Toch een paar dagen geleden nog maar eens geprobeerd want ik dacht toch nog erg vaak aan hem .
En nu reageerde iemand en het was raak .
Hij zou op een manege staan voor gehandicapten .
Ik open de site en foto en ....ja hoor dat is hem .
Ik was bang dat ik hem niet zou herkennen maar zodra ik dat (eigenwijze ) koppie zag wist ik dat het cleo was .
Kon ook haast niet anders want hij heet nog steeds cleo .
en dat vind ik zo gaaf want dat is de naam die ik hem heb gegeven .
Ik ben zo blij ik weet nu waar hij staat .
Ik heb de manege aangeschreven en ik hoop dat ik eens mag komen kijken bij hem .
Er valt zo'n pak van schouders af .
Hij was voor mij onvindbaar waardoor ik al bang was dat hij als salami geeindigd was .
Maar nee hij staat heerlijk op een manege voor gehandicapten wat er echt heel goed uitziet.
Paarden zien er super uit en de hele manege wel .
Ook las ik dat hij echt een lieveling is en dat maakt me zo blij .
Cleo vond ik namelijk altijd al geschikt hiervoor .
Hoezo'n draak hij bij mas zo lief was hij voor kinderen en mensen met een verstandelijke of lichamelijke handicap .
Daarom is hij ook beleerd voor het huifbed en heb ik hem vaak uitgeleend aan de stichting waar hij stond .
Nadat ik hem in het span en tweespan heb beleerd liep hij voor de stichting ook vaak voor de huifkar .
Dus naar mijn idee staat hij helemaal op zijn plekje nu en dat stelt me zo gerust.
.
zo zie dat het een heel verhaal is geworden maar moest het echt even kwijt
ben 24 maar loop als een kind door de kamer te springen