Rijden met een hartafwijking.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xLaura__

Rijden met een hartafwijking.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 22:01

Welkom in het topic Rijden met een hartafwijking Pling
Dit topic is bedoeld voor mensen die een hartafwijking hebben maar ondanks gewoon van het rijden genieten. ik zal maar is mijn "verhaal" uitleggen.

Ik ben dus geboren met een hartafwijking om precies te zijn tetralogie van fallot. toen ik geboren werd was er nog niks aan de hand maar toen ik 3 dagen oud was werd ik diepblauw (mijn ouders noemen mij nog steeds Smurf Bloos ) Dus ze wisten dat er iets goed mis was alleen wat?? in het ziekenhuis werd het allemaal onderzocht en bleek het dus een hartafwijking te zijn ik had GEEN longslagader toen ik werd geboren, die onmisbaar is om het zuurstofarme bloed naar de longen te vervoeren, een gat tussen de kamers, en een vergrote rechter zijde van het hart. ik ben er nu 6 keer aan geopereerd toen ik 3 dagen was toen ik 3 jaar was en toen ik 11 was.

Maargoed nu jouw verhaal als je die hebt zet het hier gerust neer ook als je geen hartafwijking hebt maar iets anders ik vind het allemaal goed. Clown

Merel

Re: Rijden met een hartafwijking.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:32

Hoi laura,

Tja mijn zusje rijd ook paard. Niet zoveel meer, want echt lang houd ze het helaas niet meer vol.
Ze heeft ook tetralogie van Fallot, en als jij de Laura ben die ik denk dan ken je haar zeker.
Zij is Lonneke.

Een paar weken geleden heeft ze nog lekker rondgestapt op mijn Sjors. Sjors was weer zo braaf Lachen
Het tankje van de zuurstof vond hij helemaal niet eng, dus kon ik die mooi aan het zadel hangen.

Afbeelding