Manege zonder Drempels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

koOtjelOverJ

Manege zonder Drempels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 21:50

Ik heb pas wat gelezen over manege zonder drempels. Wie weet er meer van deze manege?? Het is een manege waar kinderen die niet zelf kunnen zitten op een soort huifbed worden gelegd tussen 2 pony's in waardoor ze toch een beetje het gevoel krijgen dat ze paardrijden.. Ik vond dit zo'n goed doel. Dus bij deze.. Wie weet er meer over deze manege.. Kijk ander even op www.manegezonderdrempels.nl

Anoniem

Re: Manege zonder Drempels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:07

[VN] Gift voor Manege zonder Drempels Dit was een informatief topic. Mijn broer woont in Ede dus ja, ik kom er af en toe wel eens in Ede. Heb daar veel verhalen gehoord over manege Zonder drempels en alle verhalen waren fantastisch. Haha!
Ikzelf ben er ook geweest, prachtige manege! Haha!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:34

Over deze manege heb ik een bok gelezen.
Als ik het me goed herinner van de serie Pony Friends.
Vind het ook een super manege, echt een super actie!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 10:16

heb ik laatst ook wat over gelezen idd.
de muuren van de bak zijn ook heel mooi sprookjes achtig geschildert.

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 16:41

Misschien wat laat, maar wil toch even een zinvolle reactie plaatsen.
Afgelopen jaar heb ik examen gedaan aan mijn MAVO, hiervoor moesten wij in een groepje een sectorwerkstuk maken.
Wij hadden gekozen voor het onderwerp aangepast sporten voor gehandicapten.
onder andere zijn wij hiervoor geweest naar manege zonder drempels,

Een onwijs gezellige manege, waar inderdaad kinderen die niet meer kunnen zitten toch het gevoel kunnen krijgen dat ze paardrijden dmv een huifbed. Wij hebben een dagje mogen meelopen daar, en je ziet die kinderen/mensen helemaal genieten. Ook de paarden hebben het onwijs naar hun zin! Niet alleen tijdens het "paardrijden" is er wat voor de kinderen, ook de kantine is helemaal speciaal ingericht. Helemaal super!!

Ook de aangepaste speeltuin die ze hebben is erg leuk voor de mensen die daar komen.
Het is een onwijs gastvrije manege, en alles werkt op vrijwilligers basis, en dat is zo onwijs tof!

Kortom echt een top manege!

ja klopt de muren zijn echt onwijs tof geschilderd!!