Problemen in de les door mankement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:39

Wat een sukkel zeg... Als jij wilt stappen is dat jou keuze, of je nu wel of geen whiplash hebt. Jij betaald hem om les te geven hoor, hij betaald jou niet om te rijden. Dus als jij even wilt stappen moet dat gewoon kunnen en daar moet hij niet moeilijk over doen

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:55

Avelienvd schreef:
Ik stap ook op de binnenhoefslag of in het midden van de bak, juist omdat ik de anderen niet in de weg wil lopen.
Dan nog krijg ik commentaar: zeg ga eens galopperen je mag niet stappen.


Waarom les je daar nog? Ik neem aan dat je nu niks leert, naar je zin heb je het ook niet en hij is ook niet blij met jou.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:58

Gewoon lekker opzoek gaan naar iemand die je priveles komt geven met je bijrijpaardje. Leer je waarschijnlijk 1000x meer van en deze instructeur mooi in z'n sop gaar laten koken.

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 21:35

Waarom les ik er nog: Is de enige dag in de week dat ik over een goede (binnen)bak kan beschikken.
Een priveinstructeur moet je ook maar net de centjes voor hebben, en die heb ik op t moment helaas niet.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:12

Niet elke instructeur vraagt een vermogen... en 1x in de 2 weken een half uurtje privéles is vaak al veel verhelderend dan groepsles elke week (zeker van een zo'n zak hooi als deze instructeur)

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 03:10

Moet helaas wel een beetje ind e buurt zijn.
En dan is het wel moeilijk te vinden.
Ga namelijk niet elke keer meer dan een half uur rijden met de trailer, dan moet de eigenaar namelijk ook mee.

Anoniem

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 11:35

Avelienvd schreef:
Ik stap ook op de binnenhoefslag of in het midden van de bak, juist omdat ik de anderen niet in de weg wil lopen.
Dan nog krijg ik commentaar: zeg ga eens galopperen je mag niet stappen.


Totáál los van je blessure:
Ik snap dat commentaar niet. Als er in de groepsles die ik wekelijks rijd gegaloppeerd wordt, maar ik ben daar op dat moment van die training niet aan toe en/of nog ergens anders aan aan het werk, dan galoppeer ik op dat moment ook niet, maar ga verder met het dingetje waar ik op dat moment mee bezig ben.
Dat verstoort de les NOOIT. Dus waarom zou iemand daar commentaar op leveren?
Ik begin me echt een beetje af te vragen op wat voor niveau die verenigingsles is...
In een beginnersles kan ik me voorstellen dat het lastig is als iemand niet meekomt of wat anders doet, maar ik mag van een verenigingsles denk ik toch wel meer verwachten??

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:23

Dit lijkt me ook bijzonder zonde van je geld.
Kun je aan huis niet lessen of bij de vereniging op een andere dag met eigen instructeur?

Je kunt wel boos zijn op deze instructeur, maar de reden waarom hij zo doet = nog onduidelijk én je komt er niet verder mee. Mijn tip, ga (snel) een oplossing zoeken, met of zonder hem.

staroo

Berichten: 871
Geregistreerd: 14-11-07

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:16

Avelienvd schreef:
Hij is dus zelf in dienst van de rijvereniging en heeft een beetje een houding van: my way or the highway.



Je bedoelt: hij is in dienst van jou om het maar even grof te zeggen. Als jij lid bent van de Rijvereniging dan wordt die flexibele instructeur dus betaald van o.a. jouw contributie. deze man heeft nog nooit gehoord van integriteit lijkt het of is het Drentse lompheid? Sorry hoor dat ik dat zo zeg, maar ik zit me er echt kwaad om te maken, het gaat er toch om dat jij op jouw niveau je lessen kunt volgen en niet volgens het gewenste protocol van deze "heer". Misschien kan hij goed paardrijden of zo maar in het lesgeven lijkt hij mij niet goed.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:27

staroo schreef:
Avelienvd schreef:
Hij is dus zelf in dienst van de rijvereniging en heeft een beetje een houding van: my way or the highway.



Je bedoelt: hij is in dienst van jou om het maar even grof te zeggen. Als jij lid bent van de Rijvereniging dan wordt die flexibele instructeur dus betaald van o.a. jouw contributie.[knip] .


Als rij-instructeur van een vereniging zullen er altijd wel mensen zijn die commentaar hebben op de instructeur. Ik ken de man niet en omdat dit een eenzijdig verhaal is (logisch) wil ik ook niet de man zwart maken, omdat ik niet weet hoe en waarom hij doet wat hij doet. Lijkt mij dat boos worden geen oplossing bied en snap niet waarom jij (staroo) daar zo boos over kan worden. Verward

staroo

Berichten: 871
Geregistreerd: 14-11-07

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:39

Omdat deze man er al zo vaak op aangesproken is en dan ziende blind en horende doof lijkt te zijn en het mag wel een verhaal zijn van één kant maar ik ga uit van datgene wat hier neergezet wordt, blijkt daar niks van te kloppen dan is deze hele discussie nutteloos, maar we kennen hier geen hoor en wederhoor en kan ik het maar van één kant bezien.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 20:16

Maar dan nog, waarom zou je er zo boos over worden? Je kent beide personen niet. Verward
Als het niet klikt tussen beide, zullen beide daar hun reden voor hebben.
de ts boos op de instructeur en blijkbaar (uit het verhaal) is de instructeur niet blij met de ts.
Maakt weinig uit wie de eerste was, die een probleem kreeg of was Knipoog , het gaat toch om de oplossing?

staroo

Berichten: 871
Geregistreerd: 14-11-07

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:57

Ik ga hierover geen discussie opstarten in een discussie en wil alleen reageren op feiten die het topic zelf aan gaan, dus hier laat ik het verder bij.

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 10:26

Hij vond mij op stage toendertijd idd niet goed genoeg, omdat ik door de blessure niet alles kon.
En dat heeft hij meegenomen naar de les helaas lijkt het wel.

Heb nu iig besloten dat ik tijdens de les mn eigen plan trek, dat als er dingen zijn die ik niet kan op dat moment, ik ze achterwege laat.
Dus maar eens zien wat er dan gebeurt.

staroo

Berichten: 871
Geregistreerd: 14-11-07

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:02

Wat je gelijk hebt en als je er mee geconfronteerd blijft dan zou je eens bij het Bestuur kunnen aankaarten waar je tegen aan loopt, misschien dat zij dan wat voor jou kunnen betekenen door met de instructeur er over te praten. Ik hoop dat je door je eigen plan te gaan trekken alles een beetje naast je neer kan leggen want alle energie die je er negatief insteekt komt jouw vorderingen niet ten goede, succes ermee!

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 12:38

Nou k heb nu iig vanaf deze maand ook een priveinstructrise gevonden.
Zij viel in voor onze vaste instructeur, vertelde haar mn probleem en ze werkte er mee samen, met tips hoe we het deels kunnen ondervangen.

Ging super dus die les, en maar eens zien wat dat wordt met priveles.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Re: Problemen in de les door mankement

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:52

Dat is hartstikke mooi Avelienvd, leuke instructrice vinden is altijd lastig. Veel plezier met de priveles Lachen