pjer schreef:Als het voor de kou is; er zijn ook verwarmde handschoenen. toegegeven dat is wel handiger als je ment, maar het is met rijden ook mogelijk. Of met laagjes werken: ik heb van Busse rijwanten met daarin binnenhandschoenen. Voor mennen is dat weer minder handig maar voor rijden gaat dat prima.
Prairy schreef:Ik rij graag met kunstleer handschoenen van Roekl. Zijn zeer soepel, helaas niet helemaal waterdicht maar wel heel fijn en ook redelijk warm. Geven veel gevoel.
Voor motor handschoenen zou je kunnen kijken naar het merk Segura als dat nog bestaat. Maken ook soepele handschoenen.
prugelpiet schreef:Prairy schreef:Ik rij graag met kunstleer handschoenen van Roekl. Zijn zeer soepel, helaas niet helemaal waterdicht maar wel heel fijn en ook redelijk warm. Geven veel gevoel.
Voor motor handschoenen zou je kunnen kijken naar het merk Segura als dat nog bestaat. Maken ook soepele handschoenen.
Ik vind roeckl absoluut niet warm.
Ik denk inderdaad dat dunne tussenhandschoenen nog wel eens willen werken, TS. Ik heb al heel veel handschoenen geprobeerd maar op den duur krijg je in alles koude vingers. Roeckl geeft wel het meeste gevoel mee, maar warm is anders.
Ik ben tot nu toe wel het meeste tevreden over Hauke Schmidt en HV Polo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers