Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij mij loopt hij niet ver door aan de achterkant. ( ik heb een s) tijdens mijn zoektocht heb ik ook gelezen dat de casco , model Mistral mensen met kortere hoofden beviel. PS die v HV polo die ik heb is er ook gewoon in donkerblauw/ bruin. Zou hetzelfde model moeten zijn; maar WEL kort v achter wat jij zoekt, ( ik ook mbt lidtekenweefsel nek) maar viel op mijn eierdop hoofd net tikje breder. 3 weken terug een heftige val gemaakt, pas sinds vorige week een nieuwe cap. Succes met je zoektocht! Caps op maat kon ik zelf niet vinden. Enkel bepaalde caps die je dan zelf kan ontwerpen kleur etc. A fijn ik heb niks naar kleur meer gekeken met passen wilde het liefst 1 kleur en grijs. Ik raad je aan om tijd te maken en v verschillende merken ook echt alle modellen te passen in alle prijsklasse. Mbt mijn budget heb ik bv kepitalia niet geprobeerd maar schijnt ook goed te bevallen 

JorineV schreef:Zijn er niet ook merken die een speciaal dressuurmodel hebben met een hogere uitsnede voor je knot?