Ik vier een jubileum, want volgens mij ben ik er voor de 10de keer bij jaar
!Voor mensen die zich afvragen wat het is, het is een dag voor gehandicapten die paardrijden uit de regio oost. Deze dag word jaarlijks georganiseerd door 1 stichting en dan komen er 10-15 stichtingen met haar ruiters.
De ruiters rijden een individuele proef en elke stichting mag 1 viertal laten strijden tegen de andere viertallen van de andere stichtingen.
Verder kan er van alles gedaan worden en is het een hele leuke en gezellige dag waar de ruiters al maanden naar uit kijken.
Zoals ik al zei, ben ik er zelf ook weer bij dit jaar als vrijwilliger van de SPGIJ.
Ik moet er al vroeg uit, kwart voor 6 om de paarden te voeren en dan om half 7 de paarden in de vrachtwagen laden.
Wij nemen dit jaar 6 pony's mee is de bedoeling, de vraag is of 1 tinker haar laat laden, anders blijft zij thuis.
Voor toevallige voorbijgangers die op dit topic hebben geklikt: Wees welkom om te komen kijken! Het is vrije entree en begint om 10:00.
Een impressie van wat je op zo'n dag een beetje kan tegen komen:
(foto's van de stichting waar ik vrijwilliger ben, daar weet ik zeker van dat ze mogen gepubliceerd worden)
Met de stichting een groepsfoto maken

Laten schminken

Winnaar viertal 2011

Viertal groepsfoto 2012
!
nu vind ik het super leuk en heb d'r ook een stel vriendinnen aan over gehouden.