Wa-jong uitkering en toch een paard kopen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:42

Geryon schreef:
chimello schreef:
Het is best mogelijk als je een relatief goedkope plek vindt om het paard te onderhouden. Zo extreem duur is een paard nu ook weer niet op een maand tijd.


Zijn genoeg mensen die WEL kunnen werken en toch gewoon uitkering trekken. Als jij een beperking hebt heb jij gewoon recht op een uitkering, en wat je met je geld doet. Laat anderen maar zeuren.


Het is heel moeilijk om zonder beperking oid aan een wayong te komen.

Verder las ik dat er werd gezegd dat als je je paard zelf helemaal kan verzorgen en regelen, je vast ook wel kan werken? Waar slaat dat nou weer op. Er zijn zoveel verschillende stoornissen oid dat je het echt niet met elkaar kan vergelijken :n


Ja dat vind ik ook. Ze gaan echt niet zomaar iemand geld geven zonder goede reden. Ik vind het echt niet cool als mensen dan gaan zeggen dat ze moet werken als ze een paard wil. Nou ja zeg.


Oh en leasen vind ik ook een goed idee! Dan kun je direct inschatten of het haalbaar is.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:47

MarijeSmit schreef:
Ik lees mijn eigen topic toch wel een beetje met verbazing..Er staan super leuke reacties tussen maar ik heb het idee dat het een beetje de verkeerd kant op dreigt te gaan.
Ik ga eerst gewoon lekker op zoek naar een leasepaard en ik zie wel wat er ooit op mijn pad terecht komt. In mijn situatie moet ik maar gewoon blij zijn met wat ik heb. ...zullen we nu weer een positieve draai aan dit topic geven :o ?



zoveel mogelijk sparen zou ik zeggen ;)
uiteindelijk komt dat paardje er wel hoor ! ( als je zorg gewoon voor kan dragen, en eventueel verder weg wil met je paard, dan kost stalling niet zoveel hoor ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:22

Moderatoropmerking:
TS heeft haar besluit genomen. De discussie over het recht op wahjong kan beter in een ander topic gevoerd worden. Dit topic gaat daarom op slot.