Hallo, ik ben op zoek naar een leuke stal/manege waar ze zich bezig houden met Equi therapie. Omdat ik met mijn beperking zit en in therapie moet door middel van en met paarden. Alle tips/reacties zijn welkom..
Ja zeker wil ik dat Loes...Ik heb PDD-NOS - ADHD en loop nu door depressiviteit en angsten etc. weer bij een gewone therapeut. Omdat ik gek met paarden ben stelde zij voor om eens rond te kijken naar therapie met paarden. Zo kan ik misschien leren om met mijn angsten om te gaan, zelfverzekerder te worden etc. etc
Ken iemand (moeder van een vriendin) die geven les aan kinderen/volwassenen met PDD-NOS, ADHD enz. Marike Liemburg, van Liemburg Paard en Kracht. Zit in Koekange. (Drenthe) http://www.liemburgpaardenkracht.nl/
Bedankt voor je openheid Marije, dat maakt het denk ik makkelijker om goede tips te geven. Ik ken zelf geen maneges die dit doen, maar ik denk dat het wel belangrijk is om te zoeken naar een gediplomeerde therapeut. Succes!
Chrisss
Geplaatst: 23-06-13 13:16
Marike Liemburg kan ik je echt aanraden. Heel geschikt en deskundig. Zelf biedt ik ook therapie met paarden, maar woon in de provincie Groningen, dus ben bang dat dit te ver voor je is.
Ik weet niet waar je precies in Drente zit,maar ik geef zelf ook therapie met paarden, zit wel in Overijssel, dus een klein stukje rijden, maar we hebben veel ervaring met mensen die van verder weg komen die een halve ochtend per keer komen en maar af en toe langskomen vanwege de afstand. De resultaten zijn altijd erg positief www.equivici.nl