Hippotherapeuten gezocht voor korte enquête (eindwerk)!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeborahD
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-02-12

Hippotherapeuten gezocht voor korte enquête (eindwerk)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 10:41

Beste equitherapeuten,

Ik ben Deborah Denys en ik zit in het laatste jaar van de lerarenopleiding te Tielt. Ik volg er de afstudeermodule welness en relaxatie. Ik heb ervoor gekozen om mijn eindwerk te maken rond 'hippotherapie'. Dit omdat ik zelf voeling heb met paarden.
Het is de bedoeling dat ik mij verdiep in het ontspannend effect van hippotherapie. Bovendien moet ik op zoek gaan welke noden (ivm welness, relaxatie en wellbeing) er nog zijn rond hippotherapie. Het is de bedoeling dat ik vervolgens een aantal acties op papier zet die meerwaarde zouden kunnen bieden aan de therapie.

Zou u 2 minuutjes de tijd willen nemen om op onderstaande link te klikken en de enquête aan te vullen. Deze enquête bestaat uit een 5-tal korte vraagjes.

http://www.thesistools.com/web/?id=249519

Alvast bedankt!
Deborah Denys
Laatst bijgewerkt door DeborahD op 26-02-12 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Pentax

Berichten: 2948
Geregistreerd: 16-09-10
Woonplaats: Achter mijn neus.

Re: Hippotherapeuten !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 10:49

Kun je niet beter neerzetten dat je therapeuten zoekt om dit in te vullen?
Ik vond de vraag 'massage terwijl je op het paard ligt' een beetje vreemd eigenlijk, ik weet niet of dat iets normaals is in deze tak?

DeborahD
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-02-12

Re: Hippotherapeuten gezocht voor korte enquête (eindwerk)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 11:03

Het is de bedoeling dat ik peil naar nieuwe, ontspannende werkvormen die een aanvulling zouden kunnen zijn binnen deze therapie. Dus met de vijfde vraag bedoel ik: zou jij het zinvol vinden om uw patiënt een relaxerende massage te geven terwijl hij/zij op het paard ligt. Vind je dat dit een meerwaarde biedt aan uw therapie? ;)

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Hippotherapeuten gezocht voor korte enquête (eindwerk)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 15:55

dat heeft te maken met de manier waarop het paard loopt, en de effecten waarbij de client die erop rijdt, er eventueel van voelt/merkt vermoed ik?
Kijk uit dat de vragen niet te specifiek worden, ikzelf geef ook therapie met paarden, maar bij mij liggen ze er nooit op. zitten wel :j