Zijn er meerdere mensen hier te vinden op bokt die rijden met een enkel of voetwortel artrodese of terwijl rijden met een enkel die volledig vast gezet is (of je voorvoet). Ik heb nu vandaag precies 23 weken geleden mn enkel en voorvoet laten vast zetten en vroeg me nu af of er meer mensen zijn op bokt die hiermee paardrijden? Ik ben aanstaande donderdag drie weken uit het gips en moet zeggen dat ik nog steeds heel veel pijn heb met het lopen. Als ik eenmaal loop dan gaat het wel. Maar als ik nou gezeten heb en ik moet weer starten dan doet het zo'n pijn.
Ik moet aanstaande donderdag nog een week lopen zonder af te wikkelen en dan mag ik gaan afwikkelen. De arts was niet bang voor het lopen met mn volle gewicht erop maar wel qua afwikkelen. Maar na vier weken moest het toch wel sterk genoeg zijn. Dus dacht ik ineens vanaf wanneer zou je weer gewoon mogen paardrijden? Nu durf ik het nog niet. Zeker ook niet omdat ik nog niet mag afwikkelen en als je gaat paardrijden je toch met je hele gewicht op je enkels steunt als er iets onverwachts gebeurt. Dat risico wil k niet nemen...
Dus brand los