Is het mogelijk om met een loopkoker (gips van enkel tot lies) paard te rijden? Ik wilde dit op mijn barebackpad (van christ) doen want daar zit ik stevig in. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd en ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is en of mijn been dan niet een heel andere kant op wijst... Ik heb nl. geen eigen bak en moet een stuk lopen voor ik bij de bak ben. Lopend is het te ver en in mijn rolstoel zie ik niet zo zitten met mijn paard. Daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij omdat ik dan zo laag zit enzo. En ik ben totaal niet handig met dat ding. Onder het zadel luistert hij wel heel goed en is erg braaf en ik wilde dan gewoon stapritjes maken en niet draven (tenzij het heel goed gaat).
Zijn er misschien nog meer onverstandige mensen die dit eens geprobeerd hebben?

en dan zit je op je paard, maar het is veel moeilijker om je evenwicht te bewaren omdat je met je ene been niks kan. Dan moet je je paard aandrijven, gelukkig reageert mijn paard op het woord Stap
je kan namelijk niet even je ene been omhoog gooien, en een voetje geven kan iemand ook niet, want dan moet je verkeerde been op de grond en denk niet dat dat mag/kan