fpg opleiding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

fpg opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 22:25

Wie heeft de fpg opleiding gedaan? Wat zijn je ervaringen? Wat vondt je van het niveau? Is het een meerwaarde op je les geven?
Wat vondt je van de werkdruk en tijdslast van de cursus? Welke tips heb je voor anderen die de cursus willen volgen? Waar moet ik vooraf rekening mee houden?

Help!

salvatore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 13:50

Ik heb een aantal jaren geleden de IPG cursus gedaan! Ik ben erg blij dat ik dit gedaan heb en geef nu wekelijks met veel plezier les aan ruiters met een beperking.

Het is echt wel een leuke opleiding, maar hou er van te voren rekening mee dat het ieen ntensief jaar is.
Je moet ruim 100 uur stage lopen, 1x in de 2 of 3 weken naar een lesdag. Daarnaast de lesstof leren en meerdere opdrachten doen.

Ik weet niet waar je woont, maar je bent welkom om een keer bij onze lessen te komen kijken. Dit is in Noord brabant.

jihoe

Re: fpg opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:10

Ik heb hem ook heel wat jaren geleden gevolgt en vond het een pittig jaar, zeker met de terugkopm dagen en de stagelesuren.
Ik doe er ondertussen niks meer mee