Kan dit door mijn houding zijn ?
Het is vooral pijn in de onderrug ..
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:laat het nakijken door een huisarts en laat die je doorverwijzen naar een fysio, manuele therapie voor je houding
had dit vroeger ook echt heel veel en niet alleen bij paardrijden,
heb me laten onderzoeken en heb veel oefeningen gedaan qua houdingen en zooltjes gehad en nooit meer last gehad van me rug,
(nu helaas wel weer maar dit door ongeluk in maart met auto )
maar ik zou dus wel naar een fysio gaan voordat je dadelijk een verkeerde houding etc aanneemt
kyaraaa schreef:StalNollie schreef:laat het nakijken door een huisarts en laat die je doorverwijzen naar een fysio, manuele therapie voor je houding
had dit vroeger ook echt heel veel en niet alleen bij paardrijden,
heb me laten onderzoeken en heb veel oefeningen gedaan qua houdingen en zooltjes gehad en nooit meer last gehad van me rug,
(nu helaas wel weer maar dit door ongeluk in maart met auto )
maar ik zou dus wel naar een fysio gaan voordat je dadelijk een verkeerde houding etc aanneemt
Sorry, maar wat is een fysio ?
even googlen anders.
(Ik kon daarvoor bijna niet meer doorzitten, en nadat ik gekraakt was, kon ik gewoon weer lekker doorzitten
) 
Elegance_ schreef:Ik had daar de laatste tijd ook erg last van, ook in mijn onderrug, ik ben een keer naar de kraker geweest, en daarna had ik nergens last meer van.(Ik kon daarvoor bijna niet meer doorzitten, en nadat ik gekraakt was, kon ik gewoon weer lekker doorzitten
)

veel beterschap alvast!
?