Even een vraagje,ik heb een botafwijking waarvoor ik al vaak ben geopereerd. Nu met dit weer heb ik zo'n pijn dat ik weer flink aan de pijnstillers hang,daardoor heb ik nu bijna geen kracht en zo duf als een konijn. Wil dolgraag op me paardjes rijden maar me lijf zegt nu echt van nu ff nie... Nou was me vraag of er meer mensen er nu zoveel last van hebben of dat ik echt de engiste ben...
Liefs Desje
kryptonite
Geplaatst: 15-07-10 13:16
hey desje !
wat vervelend . er zijn wel meer mensen met een botafwijking mijn oom ook maar die is (grotendeels) hersteld het is idd heel vervelend ze zeggen er niet veel aan te doen en als je een grote paardengek bent en gehecht bent aan een paard lijkt me dit al helemaal vervelend ik wens je heel veel sterkte toe meis !
desje99
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-10 09:42
thx voor je berichtje.... het gaat iets beter vandaag gelukkig dus vanavond even rijden als het gaat...
VanHuisUit
Geplaatst: 17-07-10 21:54
Heb je wel eens aan mennen gedacht? Is fysiek een stuk minder belastend maar je kunt toch heel leuk met je paard / pony omgaan. Misschien is er een menvereniging of stalhouderij bij jou in de buurt waar je lessen kunt nemen en dergelijke.
Als je zoveel pijn hebt wordt je nu bijna afgestraft als je wel gaat rijden, dat is niet fijn. Omgaan met paarden moet toch leuk zijn? Sterkte.
Cadanza
Geplaatst: 17-07-10 22:19
Hoop dat het snel weer beter met je gaat, Het zal vast niet allemaal meevallen.
Bamm__Bamm
Geplaatst: 27-09-10 12:26
hoi
ik heb ook veel pein ,en wel veel behoefte om met mijn paardjes iets tedoen. ik en de paardjes zijn nu ook bezig om het mennen teleren. voor hun beweging en mijn passie. rijden doe ik ook weinig omdat het ,erna ,een straf is. hoop dat jij hier ook iets aan heb.
probeer vooral wel te genieten van je paard... bijv. door hem te poetsen of een stukje te stappen. Al lukt het je om alleen maar te stappen is dat al een overwinning. Geeft extra stimulans om door te blijven zetten.