Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ozzyhorse schreef:Ik denk, dat je even contact zou moeten opnemen met een menclub in je buurt. Die kunnen veel meer vertellen over de mogelijkheden en onmogelijkheden.
ozzyhorse schreef:Vandaar dat ik verwijs naar een club in de buurt, dat is meestal de kortste weg om verder te komen en verder advies te krijgen.
Verder mag je er toch vanuit gaan, dat de persoon in kwestie eerst aan de slag gaat met een mak lespaard, onder begeleiding van een gediplomeerd instructeur.
silfie35 schreef:Ik zit zelf in een rolstoel, kan los zoiezo geen stap zetten, en als ik me ergens aan vasthoud, kan ik een beetje schuifelen maar meer ook niet... Ik heb zelf nu een supermakke haflinger van 4 jaar, die ik voor de kar heb.... Ik kan dus zelf op de kar klimmen, maar hij moet wel stilstaan, want als ik op de kar ben zit ik dus nog niet in de stoel....!
AddWork schreef:Wil je moeder echt lekker rondtuffen door de bossen, of zijn er wedstrijdambities?
Helina0611 schreef:ik ben blij voor je dat het zo leuk was bij stal Hanemaaijer!
Met welk paard hebben jullie gereden? Impala toevallig...? dat is echt een schatje!
Ik hoop graag te horen of jullie er mee door gaan! en of dat jullie de men cursus gaan doen.. Is echt een aanrader!
Succes verder!