Wie rijdt er ook met Bucking Rolls (WESTERN) ivm je ziekte??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chewany

Wie rijdt er ook met Bucking Rolls (WESTERN) ivm je ziekte??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 16:17

Ik heb al 38jaar RA in ernstige mate en rij sinds enige tijd western, maar doordat ik nog wel eens evenwichts problemen heb en daardoor me meer concentreer op hoe ik moet blijven zitten, ben ik best wel angstig om bijvoorbeeld in de galop te gaan. Toen kreeg ik de tip om de Bucking Rolls eens te proberen en moet zeggen dat het me goed bevalt. Maar omdat ik wedstrijden rij, moet ik dus bij mijn vereniging aanvragen of ik hiermee wedstrijden mag starten, ik hoop na 9 november goed nieuws te horen als mijn rheumatologe tenminste een ondersteunde brief schrijft want die is niet helemaal eens met mijn rijden maar goed ik wacht dat af
Sinds febr dit jaar heb ik een knieprothese en hierdoor nog minder evenwicht en mijn been draait ook nog eens naar buiten terwijl ik mijn andere been dus netjes daar houdt waar t hoort, erg irri maar kan er niets aan doen, lijkt alleen net alsof ik nu een richtingaanwijzer heb aan 1 kant en hoop dat het me geen punten gaat kosten als ik hoger kom maar dat wacht ik dan ook maar weer af, wedstrijden is niet zo belangrijk wat dat betreft.

Ben eigenlijk dus op zoek naar mensen die ook met Bucking Rolls rijden en hier dus al wat langer ervaring mee hebben en of ze ook wedstrijden hiermee rijden

seeya

hiphopje

Re: Wie rijdt er ook met Bucking Rolls (WESTERN) ivm je ziekte??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:58

ik heb er nog nooit van gehoord.
wat zijn bucking rolls?

Lidwien_Walf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:11

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:13

australian stocks hebben dat al van zichzelf toch?