Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:51

Jeetje meid, heb je je bezeerd? :(:)

Madeira_

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:52

Nee totaal niet :D gewoon er weer opgeklommen en nog even linksom en daarna rechtsom gegalopeerd en daarna lekker uitgestapt (was bijna het einde van de les).

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 17:59

Ok gelukkig maar...

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:41

heeeeeeeeeeej iedereen...ik ben er ook weer

jeee madeira, gelukkig is alles goed gegaan!

amanda, alles goed met je?

ik heb zo druk dat het niet normaal meer is...pffff blij toe dat we weekeind hebben!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:53

Bari, je bent niet de enige die blij is dat het weekend is. Heb ook een zeer drukke week achter de rug nou is dat inmiddels wel normaal bij mij.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:54

ja ik ga zometeen op de bank zitten en dan niets doen haha. morgen vroeg heb ik les met mijn paard om half elf, dus dat word weer op tijd weg!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:13

@bari: yep alles goed, nog snotverkouden. Vandaag weer eens bij het uwv op de thee geweest. Gelukkig heb ik er nu n super arts die me serieus neemt en van wie ik alle tijd krijg om bij te komen van 8 operaties in 3 jaar. Toch ben ik altijd nerveus als daar heen moet, brrr.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:19

ja herkenbaar dit met het uwv ik had een hele strijd daar...tssssssssssss

ik ga zo tv kijken, heb niet zo heel veel te melden vandaag, was ook niet helemaal fit maar goed...we gaan door...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:20

Madeira gelukkig goed gegaan :j
Ik heb lekker gereden. Roll backs op alleen mijn zit en been openen. En ik blokkeerde een keer niet in mijn heup vandaag, en we kregen een prachtige 180 graden draai op de achterhand en in galop weer weg. Knap paard heb ik.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:22

Anya schreef:
Madeira gelukkig goed gegaan :j
Ik heb lekker gereden. Roll backs op alleen mijn zit en been openen. En ik blokkeerde een keer niet in mijn heup vandaag, en we kregen een prachtige 180 graden draai op de achterhand en in galop weer weg. Knap paard heb ik.

zouw, dat klinkt goed anya! je rijd western he...? nou ik ga eerst ff weer iedereen een fijne avond!!!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:39

Ja ik rij western. Heb vroegah wel dressuur gereden hoor. Maar vond ik niet meer leuk en western gaat me lichamelijk beter af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 16:42

omdat ik zo onzeker ben (heel onzeker) ben ik vandaag helemaal terug op nieuw moeten beginnen: stappen aan de longe, draven aan de longe en stappen zonder longe

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:23

Vroeger veel western gereden, maar wilde nu toch weer is dressuur proberen. Daarom moet ik erg in houden met m'n handen.
Heb alleen zoveel last van die benen dat is het nadeel.

Fernando kan heel goed spinnen hihihihihi. Had hem dat niet geleerd en ineens ging die. Toen lag ik er bijna naast.

@Chalinka dat vind ik zo eng aan een longe. Mijn vriendin waar m'n paarden staan, staat altijd in het midden en zij houd ons in de gaten. Mocht er wat gebeuren is ze zo bij me. Rij wel altijd in een volte

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:29

Western lijkt me leuk om te rijden maar hou het voorlopig maar even lekker bij dressuur.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:22

zo ik ben er ook weer. we hadden vandaag weer getraind, vrijheidsdressuur en het ging hem zo super af. we hebben al het begin voor de spaanse pas gemaakt.hier kan ik helemaal blij van worden. we zijn ook begonnen met een cordeo te werken en dat gaat steeds beter! en verzamelen zonder bit of hoofdstel. hij heeft momenten dat het lukt, nu nog vasthouden he . morgen gaan we hem wassen.hij is zo vies als wat haha. ff de sokken goed doen enzo.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:40

Noor, western lijkt mij ook wel gaaf, alleen heb ik de spullen er niet voor, Madeir is er niet mee bekent ook.

Bari, ik ben ook erg moe/druk, ik snap je gevoel wel! Hier gaat het niet helemaal super, voel me zó verdrietig ofzo, heel raar (net gestopt met de AD).

Vandaag toch maar een hoofdstel maat cob gekocht.. nu hopen dat ie wel past.. maat full is te groot, maar cob paste de vorige keer haar neusriem net niet. ;(

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:17

@ madeira, ja dit soort gevoel verdriet ken ik wel...je hebt soms van die dagen he .... :(:) komt goed meissie, rustig aan

ik dacht ik ga tv kijken maar er komt ook echt niets leuks... :( nou ja dan maar iets gaan lezen of zo.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 08:23

Gister rond 20.15 is er altijd op ned3 n documantaire van Louis Nogwat. Die man moet je even aan wennen maar in deze serie gaat hij naar verschillende mensen. Vandaag n Amerikaans bordeel, vorige keren n gevangenis en n sekte. Vind het erg interessant en zaterdags is de tv niet veel. Vanavond The devil wears Prada!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 08:57

dit moet ik onthouden amanda...devil wears prada? die is wel leuk! ik heb gisteren liggen te suffen op de bank, we hadden een dvd gezien-the dreamcatcher maar ik was ingeslapen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 08:58

amanda, Ik heb dat progamma gezien idd het is wel interresant. En wat je zegt je moet wennen aan die man dit was de eerste keer dat ik hem zag en vondt hem soms wat irri uit de hoek komen.

Vandaag weer rustig aan wat gaan sporten werd eergister nogal ziek denk buikgriep. Dus het spinnen laat ik er voor vandaag nog maar even bijzitten.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 09:02

Overigens ik heb doordat andere progamma helemaal vuurzee gemist. :\

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 10:03

beterschap ukje...

we gaan zo weg, eerst ff naar buiten met het paard even een blokje om, en dan wassen. sokken schoonmaken en afsponsen. dus grote schoonmaak vandaag :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:30

Noor, beterschap!

Bari, helaas voel ik mij nu hele tijd verdrietig/bang ofzo, kan het niet uit leggen. Heb langszaam afgebouwt met de antideprisivia, en toch nog steeds zo'n rot gevoel, bah. ;(

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:03

Bah Madeira, vervelend! Is dat n fase waar je doorheen moet?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:14

Amanda, schijnt wel een hele bekende bijwerking te zijn. Ben benieuwd wanneer het verdwijnt. Ben echt in de war, en verdrietig, gaat het ooit over. Bah. ;(