Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lammie2701 schreef:ik ben op mijn 6e begonnen met ponyrijden op aanraden van de fysio, om mijn evenwicht te trainen en om mijn houding te verbeteren... ben nu 25 en kan niet meer zonder het paardrijden.
ik merk wel dat ik makkelijker op mijn paard kan rijden dan op mijn pony, die is namelijk veel ieler en beweegt heel anders dan mijn fries, de pony rijd ik dan ook niet vaak (ong. 1 keer in de maand, de rest van de arbeid bestaat uit freestylen en mennen).
met jana, de fries, rijd ik dressuurmatig volgens de rechtrichtende methode van de academische rijkunst en ze loopt ook voor de kar en freestylen vindt ze ook erg leuk...
Nawamooks schreef:@ Sparky Wat eng lijkt me dat brrrrrrrrrrr
Weet je waar ze vandaan komen, misschien kan je hun vliegtijden aanvragen. Want dit is echt heel eng, zo laag dat je ze zelfs ziet zitten.
@Lammie2701 Tuurlijk pas je hier, waarom niet. Als ik buiten rij dan heb ik ook altijd een cap en bodyprotector op/aan
In de bak niet zo vaak eerlijk gezegtIk vergeet ze altijd mee te nemen. en ik weet dat ik niet veel doe ik de bak.
Het is verstandiger om alles op/aan te hebben dat weet ik is voor je eigen veiligheid.
Dus Van Harte Welkom in ons cluppie