Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nancyimka schreef:Hey,
Dank je, ik ga zo om drie uur rijden. Ik moet om half 7 mij melden in het ziekenhuis omdat ze dan nog even bloed moeten afnemen. Mijn slaappil heb ik bij mij. Ik slaap al maanden met die pillen (temazepam 20mg) omdat ik door de pijn gewoon niet in slaap kwam. Ook door het piekeren in mijn bed kon ik niet slapen. De afgelopen week heb ik heerlijk geslapen alleen vanacht weer pijn maar ondanks dat toch aardig geslapen. Ik ben nu wel helemaal op, maar dat geeft niet want ik zie er erg tegen op om daar te blijven dus hopenlijk kan ik dan lekker in slaap komen daar!
Vanmorgen nog even snel afscheid van mn paardje genomen. Die zal ik ook een tijdje moeten missen!
Ik hoop dat mijn ervaring is dat het toch meevalt want na deze knie moet ik ook nog die ander laten doen! En daarna moeten mijn beide enkels nog vast gezet wordenHet is echt een zwaare stinkmodder ziekte reuma....
Succes meid ik hoop dat de antibiotica zn werk gaat doen. En ik probeer vd week snel weer online te komen met mijn laptop die ik mee neem!
winnitou schreef:Nancyimka zal nu wel geholpen zijn, ben benieuwd hoe het met haar gaat?
Sparky10 schreef:winnitou schreef:Nancyimka zal nu wel geholpen zijn, ben benieuwd hoe het met haar gaat?
met nancy gaat het redelijk ze heeft wel veel pijn maar krijgt nu een morfine pomp ,
Sparky10 schreef:en nog even terug komend op de enkelprotheses ook die krijg ik ergens in maart als alles goed gaat , ik heb namelijk een tweede herseninfarct gehad en ben dus aan zwaardere bloedverdunners gezet dus eerst afwachten of ze uberhaupt momenteel kunnen opereren
nancyimka schreef:Hier ben ik zelf even ik kan mijn ogen niet meer open houden. Maar wilde graag even een teken van leven geven. Het gaat wel ok. Ik heb heel veel pijn. Maar zit aan de morfine. Ik heb een slaappil gekregen dus als ik niet in slaap kom neem ik die in. Nou dames ik zal morgen mijn verhaal vertellen,
Groetjes en weltrusten!